Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@10:32:37 GMT

داستان دختری که عاشق پسری ناشنوا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۴۵۹۷

داستان دختری که عاشق پسری ناشنوا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در هفته چهارم از فصل جدید این برنامه فرناز رهنما میزبان زوجی به نام‌های بهزاد اشتری و معصومه سعدی می‌شود که روایت زندگی‌شان جذاب و شنیدنی است.

سعدی در جوانی عاشق پسری ناشنوا می‌شود و علی‌رغم مخالف‌های شدید خانواده با او ازدواج می‌کند. این عشق باعث می‌شود سعدی به کمک همسرش کمک‌های خود را به افراد ناشنوا آغاز  کرده و با به راه انداختن موسسه‌ای به یاری آنها مشغول شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زوج مهربان کودکان ناشنوا را تحت پوشش موسسه قرار داده و به آنها کمک می‌کنند تا مسیر پیشرفت و رسیدن به استقلال را طی کنند. اشتری خود نیز به واسطه تربیت صحیح مادرش فردی کاملاً مستقل است تا مقطع دکترا ادامه تحصیل داده است. 

بیست‌ونهمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» جمعه‌شب شب حوالی ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. 

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1433786

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شبکه دو سیما برنامه های تلویزیونی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا

رویای بزرگ ستاره کلمبیایی لیورپول، پوشیدن پیراهن بارسلونا است.

طرفداری | لوئیز دیاز علاقه شدیدی به پوشیدن پیراهن بارسلونا دارد.

به ادعای اوندا سرو، لوئیز دیاز، ستاره کلمبیایی لیورپول عاشق بازی برای بارسلونا است و تمایل شدیدی به پوشیدن پیراهن آبی‌واناری دارد. دیاز که از تابستان 2022 عضوی از تیم یورگن کلوپ بوده، دوست دارد در صورت ترک آنفیلد راهی بارسلونا شود. البته که این علاقه و اشتیاق یک طرفه نیست و بارسا نیز از به‌خدمت گرفتن این وینگر 27 ساله استقبال می‌کند. 

با وجود تمایل زیاد طرفین، کار بارسلونا برای جذب لوئیز دیاز به دو دلیل بسیار سخت است. اولاً ارزش دیاز از زمان پیوستن به لیورپول افزایش زیادی داشته و دوماً با توجه به قرارداد این ستاره کلمبیایی با قرمزها تا تابستان 2027، مدیران باشگاه انگلیسی رقم بالایی را برای او درخواست خواهند کرد. بارسلونا در تابستان ابتدا باید چندین بازیکن را به فروش برساند تا استطاعت مالی لازم را برای خرید بازیکنان گران‌قیمتی چون لوئیز دیاز داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر + فیلم
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا