Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال التعاون عربستان امشب(جمعه) در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 به مصاف پرسپولیس می رود.

مهمترین تغییر در تیم التعاون نسبت به بازی رفت که با نتیجه یک بر صفر به نفع سرخ پوشان به پایان رسید، حضور پاتریس کاترون، سرمربی جدید فرانسوی روی نیمکت این تیم سعودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر قبل از دیدار امشب نگاهی به کارنامه سرمربی جدید التعاون می اندازیم. سرمربی 52 ساله هدایت تیم ملی مالی در سال 2012-213 را داشته است.

او در سال 2013-215 هدایت تیم مازیمبی کونگو را برعهده داشت و موفق شد این تیم را قهرمان لیگ این کشور کند. همچنین در سال 2014-2015 با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا هم شد.

او در کارنامه اش هدایت تیم های وادی دجله، النصر عربستان، الزمالک مصر، الاهلی مصر و الرجاء مراکش را دارد. سرمربی فرانسوی به همراه الزمالک و الرجاء به قهرمانی سوپر کاپ آفریقا رسید.

همچنین او با الزمالک قهرمانی سوپر جام مصر نیز شد. سرمربی فرانسوی اکنون با داشتن 5 جام در کارنامه اش امشب مقابل پرسپولیس قرار می گیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فوتبال التعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد

به گزارش “ورزش سه”، اولین تمرین پرسپوليس روز گذشته  در استادیوم  شهید کاظمی دنبال شد که اوسمار در آن حضور نداشت و کادرفنی‌اش طبق برنامه کار را پیش بردند.

اوسمار ویرا قرار است فردا به تهران بیاید و به همین منظور تمرین امروز سرخپوشان نیز در غیاب سرمربی برگزار خواهد شد.

سرمربی برزیلی سرخ‌ها در هماهنگی با باشگاه دو روز بیشتر در مرخصی خواهد بود و به این ترتیب دو تمرین ابتدایی تیم را در سال جدید غایب است.

پرسپوليس طبق برنامه تمرینات خود را تا روز دوازدهم فروردین برگزار خواهد کرد و در این روز برابر شاگردان محرم نویدکیا یک دیدار تدارکاتی خواهد داشت.
مس رفسنجان تنها حریف تدارکاتی پرسپوليس خواهد بود و بعد از آن شاگردان اوسمار آماده اولین بازی رسمی خود در سال جدید خواهند شد.

دیگر خبرها

  • عملکرد مربیان خارجی فوتبال ایران
  • عملکرد مربیان خارجی فوتبال ایران/ اوسمار درتعقیب ۳تفنگدار اروپایی
  • گزارش داغ کیکر؛ احتمال همکاری بایرن مونیخ و رالف رانگنیک
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد