Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@11:56:06 GMT

قدوس برای پیوستن به برنتفورد تست پزشکی داد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۴۷۹۹

قدوس برای پیوستن به برنتفورد تست پزشکی داد

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته باشگاه آمیان از توافق با برنتفورد انگلیس برای انتقال قرضی سامان قدوس، هافبک ایرانی اش خبر داد.

امروز سایت «footballinsider247» انگلیس خبر داد قدوس برای پیوستن به برنتفورد در تست های پزشکی این تیم در فرانسه حضور پیدا کرده و با موفقیت این تست ها را گذارنده است.

طبق گزارش های رسیده قدوس به صورت قرضی برای مدت یک فصل راهی برنتفورد انگلیس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرانسه پزشکی انگلیس سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید هوش مصنوعی علیه ۸ میلیون شغل در انگلیس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ "موسسه پژوهش سیاست‌های عمومی" در انگلیس (Institute for Public Policy Research) در گزارشی برآورد کرد با سیاست‌های جاری دولت انگلیس، فناوری هوش مصنوعی، حدود ۸ میلیون شغل را در این کشور تهدید می‌کند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از لندن، بر اساس گزارش "موسسه پژوهش سیاست‌های عمومی" در انگلیس، هوش مصنوعی فعلا ۱۱ درصد از مشاغل را در این کشور، متاثر کرده است، اما با رشد این فناوری، می‌تواند ۶۰ درصد از مشاغل این کشور را تهدید کند.
در این گزارش آمده است هوش مصنوعی با خودکار کردن بسیاری از وظایف، مشاغل را تهدید می‌کند؛ وظایف اداری از قبیل خدمات مشتریان، مشاغل ساده، مشاغل پاره وقت و وظایف تکراری، بیش از دیگر مشاغل می‌توانند خودکار شوند و نسل جدید در پذیرش هوش مصنوعی، گیرندگی بیش تری دارد که می‌تواند با کاهش فعالیت‌های غیرلازم، به افزایش کارایی منجر شود. در گزارش این موسسه آمده است اگرچه هوش مصنوعی، مشاغل را کم می‌کند با نواوری‌ها می‌تواند فرصت‌های شغلی جدیدی نیز پدید آورد.
نشریه انگلیسی گاردین در این باره نوشت کارستن جونگ (Carsten Jung)، اقتصاددان ارشد "موسسه پژوهش سیاست‌های عمومی" که ۲۲ هزار شغل در زمینه‌های گوناگون را بررسی کرده است می‌گوید هوش مصنوعی، انقلابی در زندگی میلیون‌ها نفر پدید خواهد آورد و این فناوری می‌تواند هم بازار کار را به صورت گسترده تغییر دهد و هم موجب رشد اقتصادی کشور شود، اما این موارد به سیاست‌های دولت وابسته است.
براساس گزارش "موسسه پژوهش سیاست‌های عمومی"، موج دوم فناوری هوش مصنوعی می‌تواند در بهترین براورد، بدون از بین بردن مشاغل، سالانه ۳۰۶ میلیارد پوند به اقتصاد انگلیس کمک کند و حداقل دستمزد را تا ۳۰ درصد افزایش دهد. در این گزارش آمده است، اما اگر دولت انگلیس سیاست‌های لازم را اعمال نکند، حدود ۸ میلیون شغل، بدون منافع اقتصادی، از دست خواهد رفت.
در گزارش "موسسه پژوهش سیاست‌های عمومی" در انگلیس آمده است، با رشد فناوری هوش مصنوعی، مشاغلی همچون منشی گری، دستیاری، کارمندان اداری، کارکنان بخش منابع انسانی، پژوهشگری، فعالان بازاریابی و نویسندگی، بیش از دیگر مشاغل (۶۵ تا ۶۹ درصد) در معرض خطرند. در این گزارش آمده است از آنجایی که زنان در مشاغلی همچون منشی گری و فعالیت‌های دفتری بیش‌تر فعالند، مشاغل آنان بیش‌تر از بین خواهد رفت. همچنین کار‌های اداری و نیز کارگران مشاغل ساده، به علت خودکار شدن این وظایف، بیش‌تر بیکار می‌شوند. به نوشته گاردین، براساس براورد‌های نهاد‌هایی همچون "شورای جهانی اقتصاد" (World Economic Forum) در مشاغلی همچون مددکاری و مشاوره بهداشتی و درمانی و کارکنان رفاه عمومی که به همدلی و تعامل انسانی وابسته اند، هوش مصنوعی نمی‌تواند مشاغل را تهدید کند.

دیگر خبرها

  • ستاره برزیلی حاضر به بازگشت به الهلال نیست
  • مرکز ملی آمار انگلیس از رکود اقتصادی این کشور خبر داد
  • تهدید هوش مصنوعی علیه ۸ میلیون شغل در انگلیس
  • پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • ذخیره لیگ برتری، محور اصلی تیم ملی
  • تاج‌گذاری پرنس جوان در انگلیس!‏
  • تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به یمن
  • قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند (عکس)
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن