Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@21:02:37 GMT

رهبر انقلاب درگذشتِ حاج علی شمقدری را تسلیت گفتند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۴۸۱۶

رهبر انقلاب درگذشتِ حاج علی شمقدری را تسلیت گفتند

خبرگزاری مهر: حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت مرحوم آقای حاج علی شمقدری را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تأثر فراوان اطلاع یافتم که دوست و همراه قدیمی، مرد مؤمن و انقلابی و متشرع، پدر شهید و برادر شهید، مرحوم آقای حاج علی آقای شمقدری رحمة الله علیه دارفانی را وداع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب در بیش از نیم قرن آشنائی با این برادر با ایمان و پرتلاش، همواره او را در جبهه‌ی حق، به پایداری و غیرت و صدق و وفا شناخته و از او جز نیکی و مجاهدت ندیده‌ام، رحمت و رضوان خدا بر او باد. وظیفه می‌دانم که به همسر مؤمن و صبور و فرزندان صالح و مکرّم و نیز به دیگر بازماندگان و همه‌ی دوستان و آشنایان آن مرحوم تسلیت عرض کنم و حشر او با شهیدان و بندگان صالح را از خداوند مسألت نمایم.

سید علی خامنه‌ای

۲۸ شهریور ۱۳۹۹

منبع: فردا

کلیدواژه: رهبر انقلاب حاج علی شمقدری پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین نکونام آمده است:
خبر بسیار تأثرانگیز و نابهنگام درگذشت عزیز ایثارگر و دوست داشتنی حاج محمد کیانی واصل شد، این خبر برای اینجانب بسی سنگین و ناگوار بود؛ آن مرحوم را به حق می‌توان یکی از مؤمنین پرغیرت و باانگیزه و مجاهد فی سبیل الله دانست، حضورش در هر مکان و هر جمع که اقتضا می‌کرد بی‌دریغ بود و یکی از مجاهدین فعال در جهاد تبیین در شرائط امروز بحساب می‌آمد؛ حضور فعال در اربعین و خدمت رسانی در آن عرصه، حضور بدون وقفه در نمازجمعه و تلاش فعال در عمران و احیاء مسجد محل و نقش آفرینی در پیوند و انسجام اجتماعی و ده‌ها خدمات دیگر، مکمّل نقش فعال و تأثیرگذار وی در دوران دفاع مقدس بود، روحیه پرنشاط او در آن دوران و تا امروز زبانزد است، او را می‌توان شهید زنده نامید که در مرئی و منظر تلاش شهدائی داشت و بعد از یک‌ماه روزه داری و برگزاری عید بندگان صالح به همرزمان شهیدش پیوست. رحمت واسعه حق را برایش مسألت دارم و به همه بازماندگان بویژه همسر و فرزندان و همه دوستان و آشنایان آن مرحوم تسلیت گفته و اجر و صبرشان را از خداوند خواهانم.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • حضور فرزند رهبر انقلاب در تشییع مرحوم الله احمدی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • با حکم رهبر انقلاب؛ تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب شد
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان