Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی شهریاری روز جمعه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا افزود: مردم و برخی مسوولان دچار یک بی تفاوتی اندک نسبت به بیماری کرونا شده اند که این امر، در مقابله با این بیماری بسیار خطرناک است.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از ادامه روند افزایشی، تقویت اطلاع رسانی، توجه فرمانداران به نحوه اجرای دستورالعمل های بهداشتی در ادارات، مراکز تجاری و بانک ها و تداوم پویش های مردمی حمایت از اقشار آسیب پذیر باید در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجانئ غربی با قدردانی از تلاش کادر مدیریت دانشگاه علوم پزشکی، روسای شبکه بهداشت، پزشکان و پرستاران و نیروهای خدماتی بیمارستانی از اهتمام نماینده ولی فقیه، مدیرکل تبلیغات اسلامی و روحانیون و هیات های مذهبی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دهه اول ماه محرم قدردانی کرد و ادامه داد: انتظار می رود به جهت پیشگیری از روند صعودی بیماری کرونا عزاداری های دهه آخر ماه صفر با دستور العمل های جدی بهداشتی و طبق مصوبات ستاد ملی برگزار شود.

شهریاری تاکید کرد: پرهیز از برگزاری و حضور در تجمع و مهمانی ها و نیز رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کنترل بیماری بسیار موثر خواهد بود.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: کمیته تجهیز مدارس به ملزومات بهداشتی باید هرچه سریعتر نسبت به رفع نواقص و تامین نیازهای بهداشتی مدارس اقدام کند.

وی  تداوم طرح مراقبت از افراد بالای ۶۰ سال را خواستار شد و گفت: این طرح ارزشمند در صورت گسترش می تواند نتایج موثری در کاهش ابتلا و مرگ و میرهای ناشی از کرونا داشته باشد.

به گزارش ایرنا، در آذربایجان غربی که طی حدود ۲ ماه اخیر، تعداد مبتلایان ۲ رقمی بود، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد سه رقمی شدن تعداد مبتلایان بوده ایم که این روند نگران کننده است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری کرونا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمدصادق معتمدیان عصر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه دستگاه‌های مختلف موظف به اجرای مصوبات این ستاد هستند، افزود: مصوبات ستاد اقامه نماز الزام‌آور بوده و دستگاه‌های اجرایی و نهادها مکلف به اجرای این مصوبات بوده و ضروری است جلسات ستاد اقامه نماز به صورت مستمر برگزار شود.

وی همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف به ویژه شهرداری ها برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در سطح استان، خاطرنشان کرد: از ظرفیت شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در راستای فضاسازی محیطی و ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه بیشتر استفاده شود.

معتمدیان همچنین با اشاره به اهمیت تولید محتوا در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه، اضافه کرد: رسانه ها و به ویژه صداوسیما و فعالان فضای مجازی با تولید محتوای مناسب می توانند در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه نقش ایفا کنند.

وی در پایان بر فعال نمودن ظرفیت نمازخانه های راهدارخانه ها، پمپ بنزین ها و پایگاه های امدادی هلال احمر در مسیرهای تردد بین شهری و آماده سازی این نمازخانه ها برای استفاده مسافران تاکید کرد.

 

دیگر خبرها

  • ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • رشد دیپلماسی منطقه‌ای سیاست دولت است
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت