Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@23:02:13 GMT

قیمت هر شانه تخم مرغ 38 هزار تومان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۵۰۱۰

قیمت هر شانه تخم مرغ 38 هزار تومان شد

ستاد تنظیم بازار نرخ ب هر کیلوگرم تخم مرغ در مرغداری‌ها را به 11 هزار تومان افزایش داد تا از روز شنبه اعمال شود اما مغازه‌های سطح شهر زودتر به استقبال افزایش قیمت رفتند، هر شانه تخم مرغ امروز در بازار تهران 38 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

به گزارش پول نیوز، قیمت تخم مرغ که در روزهای گذشته افزایش داشت امروز هر شانه 30 عددی تخم مرغ در بازار تهران به قیمت 38 هزار تومان رسید، روز گذشته محمدرضا کلامی از برگزاری جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رئیس جمهور خبر داد و گفت: در این جلسه نرخ مصوب هر کیلوگرم تخم مرغ در مرغداری به 11 هزار تومان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیشتر نرخ خرید تخم مرغ در مرغداری‌ها کیلویی 9500 تومان بود که اکنون ستاد تنظیم بازار کیلویی 1500 تومان افزایش داده است.

اگرچه ستاد تنظیم بازار اعلام کرده این نرخ از روز شنبه از سوی سازمان حمایت اعلام می‌شود، اما تولیدکنندگان و مغازه‌داران پیش پیش به استقبال افزایش قیمت رفته‌اند. این دومین باری است که در سال جاری قیمت تخم مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار افزایش می‌یابد که البته هیچ وقت از سوی تولیدکنندگان و فروشندگان قیمت مصوب اجرایی نشد.

تولیدکنندگان تخم مرغ افزایش قیمت‌ها را ناشی از آشفته بازار عرضه نهاده‌های دام و طیور اعلام می‌کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت تخم مرغ پول نیوز قیمت مرغ ستاد تنظیم بازار کشاورزی ستاد تنظیم بازار هزار تومان تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد با حضور مدیران فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار و مسئولان دستگاه‌های متولی این موضوع برگزار شد.

سید محمدرضا مدرسی بر لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار تأکید کرد و گفت: مقرر شد فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در شهر یزد معرفی شوند.

وی افزود: همچنین قرار شد تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات صورت گیرد تا بتوانند کالا‌های متنوع‌تر و با کیفیت تری را تهیه و به مردم عرضه کنند.

فرماندار یزد اظهار داشت: مقرر شد با پیگیری اجرایی شدن مصوبه کارگروه تنظیم بازار بتوانند اقلام و کالا‌ها را با سود و هزینه تمام شده کمتری به مردم عرضه کنند.

وی تأکید کرد که با استفاده از کالا‌های تولید شده در یزد، اقلام با قیمت کمتر و سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟