Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@03:03:37 GMT

11 سکانس از کیش در مسیر توسعه و تولید

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۵۰۵۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 8 MB برچسب‌ها کیش توسعه ایران جزیره کیش جهش تولید سازمان منطقه آزاد کیش حسن روحانی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش پروندهٔ خبری طرح های ملی سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش توسعه ایران جزیره کیش جهش تولید سازمان منطقه آزاد کیش حسن روحانی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش کیش توسعه ایران جزیره کیش جهش تولید سازمان منطقه آزاد کیش حسن روحانی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعاملات دانشگاه ارومیه با سازمان منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه که برخی از معاونین و مدیران دانشگاه ارومیه و همچنین اعضای هیات مدیره منطقه آزاد ماکو نیز حضور داشتند، بر افزایش تعاملات دانشگاه ارومیه با منطقه آزاد ماکو تاکید شد. 

دکتر علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه در این نشست ضمن بیان ظرفیت‌های دانشگاه ارومیه و اشاره به گسترش ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت بالاخص در راستای پیشران‌های توسعه استان، گفت: دانشگاه ارومیه آمادگی دارد تا با سازمان منطقه آزاد ماکو در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت، معدن، شرکت‌های دانش بنیان، گردشگری، مرمت آثار تاریخی، کشاورزی، شیلات، اقتصاد بازرگانی و سایر حوزه‌ها همکاری نماید. 

دکتر حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این جلسه ضمن اشاره به طرح‌های جامع و سرمایه گذاری‌هایی که در منطقه آزاد ماکو در حال اجرا است، گفت: در کشور هر جا که ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه بیشتر بوده در آن حوزه موفق عمل کرده ایم. در منطقه آزاد ماکو نیز طرح‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانیم با همکاری دانشگاه ارومیه در اجرا آنها موفق عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • تولید نخستین آنتن ۶۰ گیگاهرتزی جهان/ مسیر توسعه «سیکس جی» هموار شد
  • سبزبانان و پاکبانان قشم صاحب خانه می‌شوند
  • توسعه کشت دانه‌های روغنی و حبوبات در لرستان
  • بازگشایی مجدد راه منطقه سهندآباد به آزاد راه پیامبر اعظم
  • اهدای ۳ دستگاه آمبولانس پیشرفته توسط خیر قشمی
  • افزایش تعاملات دانشگاه ارومیه با سازمان منطقه آزاد ماکو