Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمدالله مشتاقی معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: اسکان دانشجویان بومی راه دور و غیر بومی تحصیلات تکمیلی در خوابگاه این دانشگاه به صورت تک نفره خواهد بود.

او با اشاره به آغاز انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه شهرکرد از ۲۴ شهریورماه، اظهار داشت: آغاز کلاس‌های آموزشی از ۲۹ شهریورماه و مبنای کار آموزش مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کلاس‌های دانشگاه شهرکرد به صورت نیمه‌حضوری از ۲۹ شهریور آغاز می‌شود

مشتاقی افزود: اولویت حضور در دانشگاه به‌ترتیب با دانشجویان دکترای در حال نوشتار رساله، دانشجویان دکترای با واحد عملی و دانشجویان کارشناسی ارشد ملزم به ارائه پایان‌نامه می‌باشد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی خوابگاه دانشجویی اخبار دانشجویی دانشگاه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، از نعمت شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا خواست در صورتی که نتواند تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین را متوقف کند، باید استعفا دهد.

براساس گزارش القدس العربی، این در نشست خبری روز چهارشنبه در دانشگاه مطرح شد که بار‌ها با هو کردن دانشجویان قطع شد.

 جانسون تظاهرات در حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه را «نفرت و یهودستیزی» توصیف کرد و از نعمت شفیق، رئیس دانشگاه خواست در صورت پایان ندادن به تظاهرات استعفا دهد.

 جانسون همچنین بر لزوم دستگیری دانشجویانی که از پایان دادن به تظاهرات خودداری می‌کنند، تاکید کرد و بر لزوم استفاده از اختیارات جو بایدن رئیس‌جمهور برای همگرایی گارد ملی در صورت عدم کنترل تظاهرات در محوطه دانشگاه تاکید کرد.

در ۱۸ آوریل، دانشجویان طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا در اعتراض به ادامه سرمایه‌گذاری‌های مالی دانشگاه در شرکت‌های حامی اشغال فلسطین و «نسل‌کشی» در غزه دست به تحصن زدند.

 بعدها، تظاهرات دانشجویان طرفدار فلسطین به سایر دانشگاه‌های پیشرو در آمریکا مانند نیویورک، ییل، موسسه فناوری ماساچوست و دانشگاه کارولینای شمالی گسترش یافت.

دانشجویان در دانشگاه‌های دیگر آمریکا روز چهارشنبه در اعتراض‌ها به حمله اسرائیل به نوار غزه تحصن خود را آغاز کردند.

دانشجویان دانشگاه براون در رود آیلند و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) به سایر دانشگاه‌ها از جمله کلمبیا پیوستند تا خواستار آتش‌بس در غزه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق