Web Analytics Made Easy - Statcounter

جارد کوشنر مصاحبه‌ای با اندریا میچل، مجری تلویزیون شبکه ام سی ان بی سی را که قرار بود برای صحبت درخصوص توافق‌های عادی‌سازی میان امارات و بحرین با اسرائیل نمایش داده شود، چند ساعت قبل از حضور در این برنامه لغو کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی، اندریا میچل، این مجری تلویزیونی گفته بود، با وجود اینکه این مصاحبه از چند روز قبل برای آن تدارک داده شده بود، اما جارد کوشنر، مشاور و داماد رئیس جمهوری آمریکا این مصاحبه را لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجری تلویزیونی گفت که تمایل داشت از کوشنر در مورد میانجی‌گری‌ آمریکا در توافق‌های صلح سوال بپرسد.

پس از لغو مصاحبه، خبرنگار امور خارجی در شبکه ان بی سی نیوز، لغو این مصاحبه با کوشنر را مرتبط با یک گزارش پیشین از این مجری دانست که در آن، توافق عادی‌سازی و دستاوردهای کذائی در سیاست خارجه را کم اهمیت خوانده بود.

این مجری قدیمی و کارکشته گفته بود، ترامپ با غرور اعلام کرد که اولین کشور عربی از سال 1994 اسرائیل را به رسمیت شناخته است، اما در واقع توافق‌های بی سر و صدائی میان دو طرف وجود داشت و تبادل اطلاعاتی میان آنها انجام می‌شد و این توافق‌هایی که اخیراً منعقد شده، راه را در مقابل تجارت و گردشگری باز می‌کند اما به منزله یک صلح در خاورمیانه نیست.

این مجری گفت که عرب‌ها پشت فلسطینی‌ها را خالی کرده و آنها را رها کردند.

وی عنوان داشت، تنها طرف‌هایی که از این توافق‌ها سود برده‌اند، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و دونالد ترامپ هستند، اما ترامپ نمی‌تواند خود را به عنوان سازنده صلح معرفی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جارد کوشنر عادی سازی روابط اسرائیل امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد

کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منبعی در خاندان حاکم سعودی مدعی شد: ریاض در مقابله با حمله شامگاه شنبه ایران نقش داشت.

شنبه کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول سیاسی صهیونیست گفت: همکاری خوبی با تعدادی از کشور‌ها در کنار آمریکا وجود دارد که از جمله آنها فرانسه، انگلیس و کشور‌های عربی مجاوری هستند که پیام‌هایی را ارسال کردند مبنی بر اینکه قصد دارند با تهدیدات هوایی که در مسیر اسرائیل است مقابله کنند.

اواسط فوریه رویترز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: عربستان آماده قبول تعهدات سیاسی اسرائیل برای تشکیل کشور فلسطین در ازای عادی سازی روابط است. این تلاشی برای دستیابی به موافقت با معامله دفاعی با واشنگتن قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

دو منبع در منطقه در گفتگو با رویترز تأکید کردند: عربستان برای تقویت امنیت خود و مهار تهدیدات تلاش می‌کند تا بتواند چشم‌انداز‌های خود را برای تغییر اقتصاد و جذب سرمایه‌گذاری خارجی پیش ببرد. به خاطر ایجاد فضایی برای تلاش در مذاکرات درباره به رسمیت شناختن اسرائیل و توافق با آمریکا مسئولان عربستانی به همتایان آمریکایی خود اعلام کردند ریاض بر این مسئله اصرار ندارد که اسرائیل گام‌های ملموسی را برای تشکیل کشور فلسطین اتخاذ کند و به جای آن تعهد سیاسی را درباره راه حل تشکیل دو دولت قبول خواهد کرد. مسئولان عربستانی محرمانه واشنگتن را ترغیب کردند تا بر اسرائیل برای پایان جنگ غزه و تعهد به یک افق سیاسی برای تشکیل کشور فلسطین فشار بیاورد. این مسئولان تأکید کردند ریاض پس از آن روند عادی سازی روابط و کمک به بازسازی غزه را آغاز خواهد کرد.

ژانویه فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان اعلام کرد ریاض از مذاکرات با رژیم صهیونیستی برای حل مسئله فلسطین و تحقق ثبات در منطقه استقبال می‌کند.

سایت آکسیوس پیشتر گزارش داد عربستان همچنان به توافق برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بعد از پایان جنگ غزه توجه دارد. مذاکرات عادی سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی در هفت اکتبر و شروع جنگ غزه متوقف شد.

منبع: ایسنا

tags # عربستان ، اسرائیل ، ایران سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • دیدار «السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید
  • آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی!
  • تناقض گویی وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی | ببینید مجری چطور کامرون را غافلگیر کرد
  • ببینید | تناقض عجیب در سخنان وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • عربستان با حمله ایران مقابله کرد؟!
  • «محفل»؛ تحول در برنامه‌سازی قرآنی
  • ادعای مجری تلویزیونی؛ پول موشک‌هایمان را با توقیف کشتی اسرائیلی گرفتیم | فیلم
  • پخش برنامه قدرت اسلحه سازی ایران در تلویزیون + روز و ساعت پخش