Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: حدود ۲۰ درصد از مردم هنوز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و سبب تضییع حقوق سایر افراد جامعه می‌شوند. - اخبار استانها -

نصرت‌الله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: با نزدیک شدن به پیک بیماری آنفولانزا به طور حتم برخوردها در مقابل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شدت می‌یابد و بازدارنده می‌شود اما مشروط بر این است که مردم رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متأسفانه 15 تا 20 درصد از مردم به هر دلیلی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کند و این تعداد حق مابقی مردم را ضایع می‌کنند و اقدامات بسیاری برای مقابله با این افراد انجام شده اما کافی نبوده است.

مرادی با بیان اینکه باید طرح جدید برای مقابله با بیماری کرونا و افراد بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی ایجاد شود بیان کرد: مردم، دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و رسانه‌ها همه باید برای تقویت آموزش مردم و اغنای عمومی تلاش کنند و از مردم درخواست می‌‌شود روی باور خود نسبت به این بیماری کار کنند.

تشدید قواعد کرونایی در انگلیس/ جانسون: محدودیت‌های جدید تنها راه برای لذت بردن از کریسمس استآخرین آمار مبتلایان به کرونا در ترکیه/ 9 میلیون تست گرفته شدهآخرین آمار جهانی کرونا/ آمریکا با 6.8 میلیون مبتلا همچنان در صدر +جدول تغییرات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: بخشی از نظارت‌ها در زمینه مقابله با کرونا در حال برون‌سپاری است که با نیروهای بیشتری به این موضوع توجه شود اما اکنون نیز اکیپ‌های تخصصی از مرکز بهداشت در مرکز استان و شهرستان‌ها به صورت شبانه‌روز در حال نظارت و بازرسی هستند.

وی با بیان اینکه در شهر کرمانشاه کانون‌های خطری از نظر ویروس کرونا وجود دارد که مردم باید به آن‌ها توجه داشته باشند افزود: بازارهای روز، میدان بار، میدان دام، مطب‌های پزشکان، بانک‌ها، دفاتر پیشخوان، تالار بورس، مدارس، نقاطی از شهر همچون انتهای مسکن، دولت‌آباد، جعفرآباد، میدان آزادی، مهدیه، پارکینگ شهرداری، پمپ بنزین‌ها و پارک‌ها جزو نقاط پرخطر هستند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: هیچ الزامی برای حضور دانش‌آموزان در مدارس وجود ندارد اما آموزش و پرورش براساس وظیفه ذاتی خود موظف به بازگشایی مدارس است.

انتهای پیام/832/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی ۷ سرا و مجتمع تجاری پرخطر در بازار تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته آقای الله وردی شهردار ناحیه بازار ، مذاکره برای ایمن سازی ۵ سرای پرخطر دیگر هم آغاز شده است و تلاش می‌کنیم تا قبل از پایان سال این سرا‌ها هم ایمن سازی شوند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • مدیر کانون هموفیلی ایران بیان کرد: وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • ایمن سازی ۷ سرا و مجتمع تجاری پرخطر در بازار تهران