Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در خصوص جلسه‌ای با بانک‌ها برای تسریع در پرداخت وام ودیعه مسکن گفت: در جلسه با بانک‌ها مقرر شد تا بانک‌ها در پرداخت وام ودیعه مسکن و همچنین ارایه تسهیلات به طرح اقدام ملی مسکن، تسریع داشته باشند تا مستاجران زودتر بتوانند به ودیعه مورد درخواست خود برسند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص ضمانت‌های وام ودیعه مسکن اعلام کرد: در جلسه با بانک ها، مقرر شد تا مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین معنا که برای وام‌های ۱۵ میلیون تومان بدون ضامن غیر و تنها با ضمانت خود شخص وام گیرنده، تسهیلات وام مسکن پرداخت شود و برای وام‌های ۳۰ و ۵۰ میلیون تومانی با یک ضامن، پرداخت تسهیلات انجام شود.

اسلامی توضیح داد: با توجه به مشارکت بانک‌ها در تامین منابع تسهیلاتی طرح اقدام ملی، مقرر شد جلساتی اختصاصی با هریک از بانک‌ها برگزار شود و در خصوص چگونگی تخصیص منابع و چگونگی پرداخت، نتیجه‌ای واحد اتخاذ شود. همچنین مقرر شدت تا در کنار بانک مسکن، سایر بانک‌ها با تمامی قدرت خود در حوزه مسئولیتی بخش مسکن کمک دهنده باشند و تعداد بیشتری از متقاضیان برای اخذ تسهیلات مسکن، پوشش داده شوند.

وی در خصوص آخرین آمار از وام ودیعه مسکن، گفت: تا امروز بیش از ۱۲۰ هزار نفر به کارتابل بانک معرفی شدند که از این تعداد حدود ۲۱ هزار نفر تشکیل پرونده انجام شده و نزدیک به ۱۲ هزار تسهیلات پرداخت شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر وزیرراه و شهرسازی وام ودیعه مسکن وام ودیعه مسکن بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدزاده در نشست کارگروه جوانی جمعیت بیان کرد: با وجود این‌که پنج بانک استان بوشهر از ۱۰۰ تا ۱۶۸ درصد از سهمیه ابلاغی خود در زمینه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را به متقاضیان پرداخت و بقیه بانک‌ها نیز ۹۰ درصد تعهدات خود را پرداخت کرده‌اند، اما همچنان تعداد پشت نوبتی‌ها برای دریافت این تسهیلات بالا است.

وی افزود: حدود ۹ هزار نفر در استان بوشهر در صف انتظار دریافت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج هستند که نیاز است بانک‌های استان با پیگیری، زمینه جذب مجوز و دریافت تسهیلات برای این تعداد فراهم سازند.

استاندار بوشهر اظهار کرد: دولت سیزدهم در زمینه‌های مختلف امتیاز‌های ویژه‌ای برای فرزندآوری و ازدواج در نظر گرفته شده که به دلیل ضعف در اطلاع رسانی خیلی از مردم چندان اطلاعاتی در این زمینه‌ها ندارند.

وی گفت: نیاز است دستگاه‌های متولی در گفتگو با رسانه‌ها و به‌خصوص در قالب میزگرد‌هایی در صدا و سیما، مردم را نسبت‌به خدمات دولت در این بخش‌ها آگاه کنند.

محمدی‌زاده با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه، بیان کرد: باید مسائل اساسی که منجر به افزایش یا کاهش فرزندآوری و ازدواج و طلاق در شهرستان‌های مختلف می‌شود را احصا کنیم.

وی اطلاع رسانی خدمات بیمه روستایی و عشایری برای زنان را مهم ارزیابی کرد و گفت: زنان روستایی که از سال ۹۶ به بعد صاحب فرزند شده‌اند از خدمات و مزایای صندوق عشایری و روستایی برخوردار می‌شوند که باید اطلاع رسانی گسترده در این زمینه انجام شود.

استاندار بوشهر افزود: در استان بوشهر هزاران نفر واجد شرایط استفاده از این طرح هستند و باید اطلاع‌رسانی مناسبی انجام شود تا مردم اقدام کنند.

وی تاکید کرد: باید کار فرهنگی در حوزه ازدواج و فرزندآوری در شهرستان‌های استان انجام شود تا شاهد افزایش ازدواج و فرزندآوری و کاهش طلاق در جامعه باشیم.

دیگر خبرها

  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان