Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:06:23 GMT

شکست 37-0؛ تاوان ترس از کرونا در آلمان!

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۵۳۴۳

شکست 37-0؛ تاوان ترس از کرونا در آلمان!

یک تیم آلمانی که قصد داشت برای جلوگیری از ابتلا به کرونا قوانین فاصله اجتماعی را در زمین پیاده کند از حریفش با نتیجه 37-0 شکست خورد!

به گزارش "ورزش سه"، یک تیم آماتوری آلمانی به نام ریپدورف مولزن در جریان بازی با حریف خود برای جلوگیری از ابتلای بازیکنان خود به کرونا تصمیم گرفت با رعایت قوانین فاصله اجتماعی به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم تنها هفت بازیکن به میدان فرستاد و تصمیم گرفت در خط دفاعی از کم شدن فاصله مدافعین برای ایجاد یک خط دفاعی متراکم خودداری کند. اما نتیجه این تهمیدات برای این تیم فاجعه‌بار بود و به شکست 37-0 منجر شد!

 

 

پیش از مسابقه دو تیم که دیروز در لیگ دسته سوم ایالت ساکسونی که در کل فوتبال باشگاهی آلمان لیگ دسته یازدهم به حساب می‌آید، ادعا شد بازیکنان تیم حریف یعنی هولدن‌اشتات در مسابقه قبلی با تیمی بازی کرده اند که یکی از بازیکنانش به ویروس کرونا مبتلا بوده.

 

با اینکه تست کرونای همه بازیکنان هولدن‌اشتات منفی شده بود اما ریپدورف مدعی بود از بازی در مقابل این تیم هراس دارد و در نتیجه تصمیم گرفت به جای یازده بازیکن با هفت بازیکن به میدان برود. این کمترین تعداد بازیکن است که طبق قوانین یک بازی می‌تواند با آن انجام شود.

 

هولدن‌اشتات وقتی شرایط را اینطور دید به حریفش رحم نکرد و عملاً هر دو دقیقه یکبار دروازه اش را باز کرد. درحالیکه بازیکنان ریپدورف سعی می کردند با رعایت فاصله از خطر ابتلا به کرونا دوری کنند بازیکنان هولدن اشتات با خیال راحت بارها و بارها دروازه حریف را باز کردند تا کار در نهایت با نتیجه عجیب و غریب 37-0 به سود هولدن اشتات به پایان برسد.

 

 

نتیجه این بازی و اتفاقات آن واکنشهای زیادی در آلمان به راه انداخته ولی مربی ریپدروف در پایان بازی از تصمیم تیمش دفاع کرد و گفت سلامت بازیکنانش برای او از هر چیزی مهمتر است. او در این باره گفت: " بازیکنان هولدن‌اشتات تصمیم ما را درک نمی کردند ولی ما نمی خواستیم ریسک کنیم. بازیکنان ما عملاً در زمین ایستاده بودند. برای مقابله با کرونا در چنین شرایطی هیچ راه حل مشخصی وجود ندارد ولی ما سلامت بازیکنان را از هر چیزی مهمتر می دانیم".

 

 

ویروس کرونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود