Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@00:11:26 GMT

رستاخیز جهانبخش؛ متخصص سوپرگل در ایران و اروپا!

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۵۳۵۵

رستاخیز جهانبخش؛ متخصص سوپرگل در ایران و اروپا!

گل تماشایی علیرضا جهانبخش در حالی وارد دروازه پورتسموث شد که او پیش‌تر هم با سوپر شوت های این چنینی موفق به گلزنی شده بود.

به گزارش "ورزش سه"، اعتماد به علیرضا جهانبخش یک بار دیگر جواب داد و او توانست از فرصت یک ساعته در ترکیب برایتون بهترین بهره را ببرد؛ یک پاس گل که پس از توپ ربایی تماشایی به دست آمد و یک گل که با شوتی استثنایی به تور دروازه پورتسموث نشست و جهانبخش را به مرد اول برایتون آلبیون تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جهانبخش شب گذشته گل خود را پس از استارتی 40 متری به ثمر رساند و خود آغازگر حمله ای بود که به این گل ختم شد. او توپ را پشت محوطه جریمه کنترل کرد و پس از سه ضربه آرام و نزدیک شدن به دروازه، شوتی تماشایی را به سمت دروازه فرستاد و پیروزی برایتون را دو برابر کرد.

 

 

 

 

 

این گل از سوی علیرضا جهانبخش در حالی به ثمر رسید که او پیش تر دو بار در لیگ جزیره موفق به گلزنی با پیراهن برایتون شده بود. یک گل او در برابر بورنموث به ثمر رسید که سریع ترین گل تاریخ باشگاه آبی پوش لندنی هم بود. یک هفته بعد جهانبخش با ضربه آکروباتیک فوق العاده اش دروازه کپا آریزابالاگا را فرو ریخت تا پس از 26 بازی ناکامی، در دو هفته متوالی سوپرگل بزند.

 

سوپرگل های جهانبخش البته تنها در انگلیس زده نشده اند. طرفداران فوتبال در ایران به یاد دارند که در یکی از جنجالی ترین بازی های دوران مربیگری کارلوس کی‌روش، علیرضا با شوتی سرکش دروازه قطر را فرو ریخته بود. گل مذکور در مقدماتی جام جهانی و در مسابقه ای زده شد که گل لحظات پایانی رضا قوچان نژاد و خوشحالی کادرفنی تیم ملی، التهاب در استادیوم آزادی را به بیشترین مقدار خود رسانده بود و گل به نوعی برتری قاطع تیم ملی ایران را بر قطری ها ثابت کرد.

 

 

 

 

آنجا جهانبخش پای آندرانیک تیموریان را با کنترلی زیبا با دریبل مدافع حریف همراه کرد و بعد با پای چپ شوتی را به سمت دروازه فرستاد که مهارش ناممکن بود. این بار هم ژست ستاره ایرانی برایتون شباهت های زیادی به آن شب داشت ولی او در مقابل پورتسموث شوتش را به طاق دروازه فرستاد تا جای جدیدی از دروازه را به نام خود ثبت کند.

 

 

 

 

حالا جهانبخش امیدوار است تا بیشتر بازی کند، پاس گل های بیشتری بدهد و گل های معمولی هم بزند؛ هواداران برایتون در شبکه های اجتماعی از علیرضا تمجید کرده اند و حالا در آستانه بازی با نیوکاسل و سپس یونایتد، شاید زمانی برای رستاخیز علیرضا و حضور در ترکیب اصلی باشد. چیزی که بیش از دو سال است، هواداران ایرانی انتظارش را می‌کشند.

 

 

 

 

شاید همین تعویض پس از یک ساعت درخشش و ثبت یک گل - یک پاس گل، به منزله حفظ جهانبخش در ترکیب اصلی باشد. تیم های انگلیسی معمولا در اف ای کاپ و جام اتحادیه از بازیکنان اصلی استفاده نمی‌کنند و علیرضا باید امیدوار باشد که همین درخشش او را به ترکیب اصلی برسند.

 

 

 

علیرضا جهانبخش برایتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مستند «پُرتره جهانبخش زمانی» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تولید مستند پرتره جهانبخش زمانی از هنرمندان پیشکسوت عرصه فیلم‌سازی این استان خبر داد و گفت: این مستند به نویسندگی و کارگردانی مجید ابراهیمیان تهیه شده است.
شهرام فرجی با بیان اینکه تولید مستند پرتره هنرمندان مؤثر و چهره‌های شناخته شده هنری و ادبی استان برای مستندسازی تاریخ هنر چهارمحال و بختیاری در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است، افزود: در مرحله نخست، تولید مستند پرتره جهانبخش زمانی از هنرمندان و پیشکسوتان حوزه فیلم‌سازی استان از فروردین سال گذشته کلید خورد که این مستند هم‌اکنون آماده پخش است.
وی گفت: پرداختن به ابعاد مختلف زندگی هنری و خانوادگی و آثار این هنرمند پیشکسوت، محور اصلی این مستند پرتره را تشکیل می‌دهد تا بتوان از نگاه وی به فراز و نشیب‌های هنر معاصر استان دست یافت و همچنین از آن برای ایجاد نوعی شناخت بصری مردم از رشته‌های هنری نیز بهره برد.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مجید ابراهیمیان در مقام نویسنده و کارگردان عهده‌دار تولید این اثر به سفارش این اداره کل است، افزود: وحید حسین زاده، علی اسکندری، میلاد غلامی هم به ترتیب به عنوان تصویربردار، صدابردار و تدوینگر در تولید و تهیه این مستند یک‌ساعته همکاری دارند.
فرجی یادآور شد: تولید این دست مستندات به زودی برای دیگر شخصیت‌های هنری و ادبی چهارمحال و بختیاری هم انجام خواهد شد که امید می‌رود با اجرای این طرح، بایگانی غنی و قابل استنادی از این افراد و همچنین تاریخ فرهنگی و اجتماعی استان شکل بگیرد.
جهانبخش زمانی شورابی متولد ۱۳۳۶ و دانش‌آموخته دوره فیلم‌سازی در انگلستان است. پایه‌گذاری گروه کودک و نوجوان در صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، تولید بیش از ۵۰ مجموعه تلویزیونی و فیلم‌های مستند و داستانی، همکاری در تأسیس انجمن سینمای جوان استان و کسب عناوین برتر جشنواره‌های مختلف بخشی از فعالیت‌های این هنرمند پیشکسوت به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • مغانلو متخصص گلزنی در دربی اصفهان (ویدیو)
  • کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا
  • توماس توخل، متخصص جدید صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • سوپرگل سعید عزت‌الهی در امارات (فیلم)
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس
  • تولید مستند «پُرتره جهانبخش زمانی» در چهارمحال و بختیاری