Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@13:37:12 GMT

وجود 4 هزار و 500 مشترک روستایی در خر‌م‌دره

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۵۳۸۲

وجود 4 هزار و 500 مشترک روستایی در خر‌م‌دره

علیرضا جزءقاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: افزایش پوشش خانوارهای روستایی و بهره‌مندی از آب سالم و بهداشتی مهم‌ترین رویکرد شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از پوشش روستاهای «ویستان بالا و پائین» در شهرستان خرم‌دره خبر داد و افزود: با پوشش این روستاها جمعیت زیر پوشش روستایی شرکت آب و فاضلاب در شهرستان خرم‌دره به 99 درصد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از زیر پوشش بودن 14 روستای شهرستان خرم‌دره یاد و خاطر نشان کرد: این روستاها بالغ بر 13 هزار و 500 نفر جمعیت و بیش از 4 هزار و 550 مشترک از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی دارند.

جزءقاسمی با اشاره به اینکه 13 حلقه چاه آب شرب، 6 دهنه چشمه و یک رشته قنات، محل تامین آب شرب روستاهای شهرستان خرم‌دره است، گفت: 18 ایستگاه پمپاژ در مدار بهره برداری، خطوط انتقالی به طول 43 هزار متر و شبکه توزیعی بالغ بر 90 هزار متر آبرسانی به روستاهای شهرستان خرم‌دره را انجام می‌دهند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه 20 باب مخزن با حجم ذخیره‌سازی در شهرستان خرم‌دره وجود دارد، گفت: این مخازن بالغ بر 5 هزار متر مکعب آب را در خود ذخیره می‌کنند.

وی افزود: توسعه خدمات بخش روستایی و تسریع در ارائه این خدمات جزو اهداف و سیاست‌های راهبردی شرکت آب و فاضلاب پس از یکپارچه‌سازی است.

انتهای پیام/73009

منبع: فارس

کلیدواژه: آب فاضلاب روستاها شرکت آب و فاضلاب شهرستان خرم دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۰ علمک گاز در استان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲

ناصر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، یازده هزار و ۸۳۰ علمک گاز در استان نصب شده است.

وی افزود: تعداد ۲ هزار و ۱۷۵ علمک در بخش شهری و ۹ هزار و ۶۵۵ علمک در بخش روستایی نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای شروع فرایند گازرسانی در استان در سال ۱۳۷۲ تا کنون، در کل استان ۳۰۴ هزار علمک نصب شده که ۱۹۲ هزار و ۱۱۱ مورد آن در بخش شهری و ۱۱۱ هزار و ۸۸۹ مورد دیگر در بخش روستایی بوده است.

وی ادامه داد: علمک‌های نصب شده در سال گذشته زمینه جذب ۲۷ هزار و ۷۲۱ مشترک جدید در استان را فراهم ساخته که ۱۶ هزار و ۸۲۱ مشترک در بخش شهری و ۱۰ هزار و ۹۰۰ مشترک در بخش روستایی بوده است.

کد خبر 6076944

دیگر خبرها

  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب همدان 
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان
  • سال طلایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها/افزایش پوشش طرح به ۱۴ میلیون مشترک
  • واگذاری نزدیک به ۵ هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهرستان خوی
  • بهره مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی در استان همدان
  • قطع تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان
  • برنامه‌ریزی برای آبرسانی به حدود ۲۰۰ روستای کرمانشاه
  • نصب بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۰ علمک گاز در استان کرمانشاه
  • نصب بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۰ علمک گاز در استان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲