Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال اماراتی فاش کرد که مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در این کشور ۱۰ سال حبس و جریمه مالی سنگین برای مخالفان به همراه دارد.

 "حمد الشامسی"، فعال اماراتی مقیم ترکیه در گفت‌وگو با عربی۲۱ درباره عدم وجود مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در کشورش اظهار کرد: هر فردی که در امارات با عادی سازی روابط با اسرائیل مخالفت کند با ۱۰ سال حبس و جریمه مالی یک میلیون درهمی مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما شاهد واکنش برخی‌ اماراتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی بودیم و متاسفانه شاهد توییت‌هایی در حمایت از عادی‌سازی روابط با اسرائیل بودیم، اما با این وجود تأیید کنندگان عادی سازی روابط با اسرائیل اندک بوده و دولت در تمامی مواضع سیاست خارجی خود بر روی این افراد حساب باز کرده است و تمامی مواضع آن در سال‌های اخیر در قبال قطر، ترکیه، اخوان المسلمین و دیگر مسائل توسط این گروه ترویج و تأیید شده است.

الشامسی در ادامه تصریح کرد: ما در امارات متولد و در آنجا بزرگ شده‌ایم، مسئله فلسطین در قلب ملت امارات جای دارد و دلیل مخالفت نکردن با طرح عادی سازی روابط با اسرائیل به جریمه مالی یک میلیون درهمی علاوه بر حبس به مدت ۱۰ سال برای مخالفان باز می‌گردد.

وی ادامه داد: امارات سعی کرده است که ذهن شهروندان را از موضوعاتی مانند مسئله فلسطین پاک کند و به همین منظور شروع به تغییر دادن اولویت‌های خود برای شهروندان کرد، بنابراین ایران به خطر اول و ترکیه به خطر دوم تبدیل شد و اسرائیل به خطر سوم و یا حتی طرف بدون خطر تبدیل شد.

این فعال اماراتی همچنین افزود: اگر این توافقنامه ۱۰ یا ۱۵ سال قبل امضا می‌شد شاهد واکنش اماراتی متفاوتی می‌بودیم و این به دو دلیل است؛ نخست، سرکوب امنیتی که عقاید مخالف را جرم تلقی می‌کند، دوم نیز اینکه باید ما واقع بین باشیم که امارات درصدد تغییر آگاهی شهروندان نسبت به چنین موضوعاتی بوده است./ ایسنا 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: عادی سازی روابط با اسرائیل عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی برای مفتی اماراتی طلب عافیت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه عربی ۲۱، صفحه موسوم به «اسرائیل بالعربیه» در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار پیامی از اظهارات «وسیم یوسف» مبلّغ اماراتی در ارتباط با زنان اسیر و کنیزان قدردانی کرد.

وسیم یوسف اخیرا در اظهاراتی از درد و رنج زنان اسیر و کنیزان در درگیری‌های اخیر منطقه ای گفته بود، بدون اینکه اشاره ای به یهودیان داشته باشد.

اما صفحه رسمی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، تلاش کرد از این اظهارات برای مظلوم نمایی بهره جویی کند.

در پیام مذکور به شرایط سخت زنان ایزدی و آشوری در جریان حملات گروه تروریستی داعش اشاره شده و این نهاد صهیونیستی تلاش کرده این مساله را به زنان یهودی مرتبط سازد.

گفتنی است وسیم یوسف مفتی و مبلّغ اماراتی که همواره اظهاراتی جنجالی بر زبان می آورد، اخیرا از ابتلای خود به سرطان بدخیم خبر داده، امری که باعث شده وزارت خارجه رژیم صهیونیستی برای وی طلب عافیت کند.

کد خبر 6076769 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت
  • عربستان با حمله ایران مقابله کرد؟!
  • کلان پروژه دشمن حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی است
  • پرواز اماراتی عازم تل آویو به دبی بازگشت | حریم هوایی اسرائیل از بسته می شود
  • این کشور آسیایی هم عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد
  • کلان پروژه دشمن برای حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی
  • وزارت خارجه رژیم صهیونیستی برای مفتی اماراتی طلب عافیت کرد
  • لزوم احیای نگاه تحولی در حوزه روابط عمومی