Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:02:09 GMT

کرونا در کرمانشاه بار دیگر اوج گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۵۴۹۰

کرونا در کرمانشاه بار دیگر اوج گرفته است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  علی سروش رئیس مجتمع بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه موج جدید کرونا را جدی‌تر و خطرناکتر از موج‌های قبلی دانست و گفت: نزدیکی به فصل سرما و توام شدن بروز آنفلوانزا با کرونا می‌تواند سلامت مردم به تهدید کند.

او حذف تجمعات و سفر‌های غیرضروری را یکی از راهکار‌های برای حذف چرخه انتقال ویروس دانست و گفت: استفاده مستمر از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی حدود ۲ متری نیز در پیشگیری از ابتلای به کرونا بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او رعایت دستورالعمل های بهداشتی را نیز مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: تنها راه عبور از این بحران همکاری و تعامل مردم با رعایت توصیه‌های بهداشتی است.

رئیس مجتمع بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در این مجتمع امکانات لازم برای بستری و مداوای بیماران مبتلا به کرونا فراهم شده است، گفت: از نظر امکانات مشکل چندانی نداریم، اما با گذشت هفت ماه از شیوع کرونا، کادر درمان واقعا خسته و فرسوده شده‌اند.

سروش افزود: اکنون بیمارستان از نظر امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی آماده ارائه خدمات به مردم را دارد، افزود: علاوه بر بیماران کرونایی به سایر بیماران نیز اطمینان می‌دهیم که در بیمارستان همه دستورالعمل های بهداشتی رعایت می‌شود و با اطمینان می‌توانیم بیماران را بستری و مداوا کنیم.

او تاکید کرد: ما در همه بخش‌ها امکانات لازم را برای تامین سلامت بیماران و همراهان آن‌ها اختصاص داده ایم و مشکلی در این ارتباط نداریم.

او با اشاره به فصل سرما و تلاقی آنفلوانزا با کووید ۱۹، تاکید کرد که با شروع فصل سرما از مردم می‌خواهیم که به صورت جدی‌تری دستورالعمل ها را رعایت کنند.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

دکتر محمد پورشمسی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است