Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ، کلنگ شش مدرسه استثنائی و یک مدرسه دولتی با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال در استان هرمزگان به زمین زده شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با حضور سید جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور، مدیرکل اموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی استان هرمزگان، کلنگ ساخت 7 مدرسه خیر ساز در هرمزگان به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلنگ ساخت مدرسه سه کلاسه بخش شمیل، سه کلاسه تازیان و سه کلاسه گچین بندرعباس ویژه دانش‌آموزان استثنایی با زیر بنای هر مدرسه 110 متر مربع و اعتبار بالغ بر شش میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی معاون وزیر آموزش و پرورش به زمین زده شد.

همچنین آئین کلنگ زنی مدرسه استثنائی شش کلاسه روستای بمانی شهرستان سیریک و مدرسه شش کلاسه عادی تمام خیر ساز با زیر بنای هر کدام 360 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال نیز برگزار شد.

کلنگ ساخت دو مدرسه سه کلاسه استثنائی در بخش هشتبندی و نیز مرکز شهر میناب با زیر بنای هر یک 110 متر مربع و با تأمین اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور به زمین زده شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدرسه سازی سید جواد حسینی زمین زده شد آموزش و پرورش کلنگ ساخت سه کلاسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیین خشت گذاری دبستان شرف‌الدین فیروزآباد با حضور معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، امام جمعه و فرماندار شهرستان اشکذر و دیگر مدیران شهرستان برگزار شد.


شایان به ذکر است، این قطعه زمین نزدیک به سه هزار متر مربع است و قرار است، یک مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه در این مکان ساخته شود.


مقرر شد در سال تحصیلی آینده این مدرسه تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود