Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب حیدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این پروژه‌ها در ۲ محور اصلی و پرترافیک منتهی به میاندوآب ساخته‌ می‌شود، اظهار داشت: یکی از این پایگاه‌ها در محور میاندوآب - بوکان و در روستای "سوگلی‌تپه" و در محوطه مرکز بهداشت این روستا احداث می‌شود که هزینه آن توسط بانوی خیّر اهل همین روستا به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تامین شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پایگاه فوریت‌های پزشکی دیگر نیز در محور میاندوآب - تبریز واقع در روستای "ممدل"، ساخته می‌شود که زمین آن به مساحت هزار متر مربع توسط خیر نیک‌اندیش "حاج جعفرعلی قربانعلی‌نژاد" از اهالی این روستا به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اهدا شده‌ است.

وی با بیان اینکه این پایگاه از محل منابع شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ ساخته می‌شود، بیان کرد: این پایگاه‌ها هشتمین و نهمین پایگاه فوریت‌های پزشکی در میاندوآب است که آغاز ساخت آنها همزمان با روز ملی فوریت‌های پزشکی کلید خورد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ با بیان اینکه خدمات ارایه شده به بیماران پیش بیمارستانی و میزان رضایت‌مندی آنها، بیانگر کیفیت و کمیت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی است، ادامه داد: با احداث و راه‌اندازی این ۲ ساختمان جدید اورژانس، خدمات درمانی و پیش بیمارستانی با کیفیت بالا به مردم ارائه خواهد شد.

حیدری افزود: همچنین با افزایش تعداد مراکز ۱۱۵ در این شهرستان، مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار به حداقل زمان ممکن خواهد رسید که این امر نیز با مداوا و نجات بیماران به قطع یقین موجب رضایت‌مندی شهروندان از مجموعه فوریت‌های پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جاده‌های ارتباطی و منتهی به شهر میاندوآب پرتردد و پر ترافیک هستند، اضافه کرد: این شهرستان به عنوان قطب درمان جنوب استان به مردم استان و شهرهای همجوار نیز ارائه خدمت می‌کند از اینرو افزایش تعداد مراکز فوریت‌های پزشکی در راستای ارایه خدمات مطلوب از نیازهای اساسی این شهرستان به شمار می‌رود.

شهرستان میاندوآب پیشتر با سه پایگاه فوریت‌های پزشکی، خدمات درمانی و پیش بیمارستانی را به مراجعان و مصدومان شهرستان ارایه می‌کرد، که طی هفت سال گذشته تعداد پایگاه فوریت‌های پزشکی این شهرستان به هفت باب افزایش یافته که با آغاز ساخت این ۲ پایگاه جدید، تعداد پایگاه فوریت‌های پزشکی به ۹ پایگاه می‌رسد.

برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور میاندوآب بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور میاندوآب بهداشت و سلامت سازمان اورژانس کشور میاندوآب بهداشت و سلامت اخبار کنکور پایگاه فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد

۲ خانه بهداشت در روستاهای چشمه‌نادی از توابع ایوانکی و روستای رشمه از توابع گرمسار با حضور حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمسار ، درباره جزئیات این طرح گفت: این خانه های بهداشت در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع با اعتبار هر خانه ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

بهرام قدس افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوار تحت پوشش این مناطق ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد