Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد تا پایان هفته جاری سرمربی تیم فوتبال این باشگاه مشخص شود.

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت باشگاه صنعت نفت آبادان پس از ابقا مدیرعامل و هیئت مدیره اظهار داشت: من در بین اعضای هیئت مدیره نیستم ولی می‌دانم برای انتخاب سرمربی تشکیل جلسه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم بسته کاملی از مربیان لیگ برتری در اختیار اعضای هیئت مدیره است و پس از بررسی این نفرات و نیم نگاهی که مربیان بومی دارند بهترین گزینه را با توجه به شرایط باشگاه انتخاب می‌کنند.

وی با توجه به نام‌هایی که به عنوان جانشینان بهنام سراج مطرح است تصریح کرد: هنوز هیئت مدیره در مورد انتخاب سرمربی به جمع‌بندی نرسیده است. به هر حال برای انتخاب سرمربی ملاک و معیار‌هایی داریم. مربی که انتخاب می‌کنیم باید مقبول بوده و رزومه خوبی از فصل قبل به جا گذاشته باشد. از طرفی باید روی بازیکنان فصل قبل لیگ برتر و لیگ یک اشراف داشته باشد و از همه اینها مهم‌تر با بودجه باشگاه ما سازگاری داشته باشد.

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به انتقال مالکیت باشگاه صنعت نفت از شرکت ملی پالایش و پخش به پالایشگاه آبادان ادامه داد: شاید مربیان خوبی انتخاب شوند ولی باید شرایط ما را در نظر بگیرد چراکه بودجه محدودی داریم و باید با توجه به محدودیت‌هایی که داریم بهینه انتخاب کنیم. از این رو فقط یک انتخاب نیست بلکه فاکتور‌های زیادی دارد. من امیدوارم ظرف هفته جاری سرمربی انتخاب شود و از قافله عقب نمانیم.

رضاییان با اشاره به این که تعداد زیادی از بازیکنان فصل قبل صنعت نفت به دیگر تیم‌ها پیوستند خاطرنشان کرد: امیدوارم قبل از این که نسل بازیکنان‌مان منقرض شود نفرات تازه‌ای جذب کنیم. برخی بازیکنان ما قراردادشان تمام شد و با توجه به حق انتخابی که داشتند به دیگر تیم‌ها پیوستند. شاید اگر وضعیت تیم ما زودتر مشخص می‌شد می‌توانستیم برخی را حفظ کنیم. این ابهام در وضعیت باشگاه صنعت نفت باعث شد بازیکنان زیاد و فرصت‌ها را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: پورموسوی: قیمت‌ بازیکنان به شکل عجیبی بالا رفته/ نفتی‌ها مستقیم با من صحبت نکردند

انتهای پیام/

برچسب ها: مسعود رضاییان صنعت نفت آبادان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت مسعود رضاییان صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان باشگاه صنعت نفت هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال، در حاشیه دیدار با موتا پائز گفت: امیدوارم هدف سختی که تعیین کردید را به دست آورید، یقین دارم که انگیزه و تجربه شما در کنار حمایت‌های فدراسیون برای رسیدن به هدف کمک می‌کند. تلاش کردیم که تیم در بهترین شرایط کار خود را آغاز کند و با استفاده از بهترین‌های والیبال ایران برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم. با رهبری شما این هدف را دور از دسترس نمی بینم و هرکاری از دستمان برآید برای کمک به تیم ملی انجام می دهیم.

او ادامه داد: حضور مرادی نایب رئیس فدراسیون در کنار تیم بیانگر اهمیت کار برای فدراسیون است تا کارهای تیم در اسرع وقت تسهیل شود. امیر خوش‌خبر باسابقه ترین سرپرست تیم‌های ملی نیز برای انجام کارها کمک می‌کند تا مسیر هموارتر شود، کسی که نزدیک به دو دهه مسئولیت سرپرستی تیم‌های ملی والیبال را برعهده داشته است.

کادر فنی در مسیر اجرایی هیچ نگرانی نداشته باشند، نگاهی حرفه‌ای دارید و سابقه شما هم این موضوع را تایید می‌کند و برای ادامه همکاری لازم و ضروری است. تفاوت نظر موضوع عادی در کار است، اما نشان دادید که همانند فدراسیون فقط هدف طی کردن مسیر دشوار پیش رو است. با توجه به توانمندی‌های آقای پائز، خیلی به حضور در المپیک خوش بین هستم و امیدوارم در کنار هم جشن پیروزی بگیریم.

تیم ملی یک امانت در دستان سرمربی است و مردم ایران با هر برد این تیم شاد می‌شوند و با هر باختی ناراحت. اعتقاد دارم بهترین گزینه ممکن را برای تیم ملی انتخاب کردیم و باید این موضوع باور همه باشد که یک رهبر خوب انتخاب کردیم تا این مسیر دشوار را با هم طی کنیم.

سرمربی به هر بازیکن و یا عواملی نیاز داشت، باید در اختیار تیم ملی باشد و فدراسیون به سادگی از کنار کم کاری‌ها گذشت نخواهد کرد. همه امکانات و نیروها باید فقط در اختیار هدف کسب سهمیه المپیک باشند.

تقوی در پایان گفت: سرمربی و رهبر تیم درباره تمامی مسایل تصمیم گیرنده است و هر کسی تمرد کند فدراسیون به سادگی از این موضوع نخواهد گذشت. برای من هیچ چیزی مهمتر از خوشحالی مردم نیست و بازی خوب با غیرت برابر حریفان مردم را خوشحال می‌کند. نمی‌دانم تیم ایران چه نتیجه در پایان لیگ ملت ها به دست می‌آورد، اما دوست دارم مردم از عملکرد تیم ملی راضی باشند.

اعتقاد قلبی و شخصی من این است که هیچ چیزی بالاتر از منافع ملی نیست. واقعا امیدوارم بازیکنان از ته قلب برای تیم، کشور و مردم بازی کنند. اگر غیر از منافع مردم چیزی دیگری در ذهن آنها باشد، حتما پشیمان خواهند شد. امیدوارم به زودی در کنار هم جشن صعود به المپیک بگیریم.

دیگر خبرها

  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد