Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شینهوا، «وانگ ئی» وزیر خارجه چین در تماس تلفنی با «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی در خصوص آخرین تحولات بحران در یمن به گفتگو پرداخت.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، وزیر خارجه چین در جریان این تماس تلفنی گفت: پکن از نزدیک تحولات یمن را دنبال کرده و از راه حل سیاسی و نیز برقررای آتش بس فوری در این کشور حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تأکید کرد که پکن با همه طرف‌های درگیر در بحران یمن در ارتباط است و در حال فراهم کردن کمک‌های بشردوستانه به یمن از طریق کانال‌های دوجانبه و چند جانبه است.

گفتنی است، ادامه حملات ددمنشانه متجاوزان سعودی همراه با تداوم محاصره ظالمانه یمن که با حمایت محور غربی- عبری و مرتجعین عرب ادامه دارد، میلیون‌ها نفر از مردم این کشور را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.

کد خبر 5026709

منبع: مهر

کلیدواژه: وانگ ئی فیصل بن فرحان یمن چین عربستان سعودی جنگ 2015 یمن ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل بحرین امارات متحده عربی دونالد ترامپ لبنان عربستان سعودی روسیه ایران ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال امیر عبدالهیان از اسماعیل هنیه + فیلم | آغاز مذاکرات وزیر امور خارجه با رئیس دفتر سیاسی حماس

دریافت 625 KB

به گزارش همشهری آنلاین سماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که به تهران سفر کرده، بعدازظهر امروز سه‌شنبه هفتم فروردین ۱۴۰۳ با حضور در محل وزارت امور خارجه مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه قرار گرفت و پس از آن دو طرف به گفت‌وگو نشستند.

بعد از استقبال رسمی «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، دور اول مذاکرات آن‌ها برگزار شد.

در این مذاکرات، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه، «علی اصغر خاجی» دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و «خالد قدومی» نماینده حماس در تهران نیز حضور دارند.

قرار است بعد از انجام این دیدار، هنیه و امیرعبداللهیان در یک کنفرانس خبری مشترک حضور پیدا کنند و به تشریح نتایج رایزنی‌های خود بپردازند.

کد خبر 840861 برچسب‌ها حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • ورود وزیر خارجه اوکراین به دهلی‌نو
  • مجارستان: ارتباط با روسیه را حفظ می‌کنیم
  • آمریکا: از ادامه خط لوله گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم
  • ورود اسماعیل هنیه به تهران پس از قطعنامه آتش بس
  • استقبال امیر عبدالهیان از اسماعیل هنیه + فیلم | آغاز مذاکرات وزیر امور خارجه با رئیس دفتر سیاسی حماس
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • آغاز رایزنی امیرعبداللهیان و هنیه
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد/ استقبال وزیر امور خارجه از رئیس دفتر سیاسی حماس
  • «اسماعیل هنیه» وارد تهران شد
  • دهن کجی تل‌آویو به شورای امنیت