Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@19:07:56 GMT

باشگاه پرسپولیس: پنجره نقل و انقالات بسته نشده است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۵۷۴۷

باشگاه پرسپولیس: پنجره نقل و انقالات بسته نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس درباره وضعیت سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: وضعیت خوب است ما با روحیه خوب آمدیم و تمرینات را شروع کردیم. البته مشکلاتی در هماهنگی تیم‌ها وجود داشت که رفع شد. ما یک برد روحیه‌بخش به دست آوردیم و تمرینات به خوبی برگزار می‌شود.

مدیر رسانه‌ای حضور 6 تیم در یک هتل خوب نیست و همان روز اول این موضوع را گفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خیلی مشکل داشتیم و حتی برای هماهنگی زمان تمرین مشکلاتی بود که البته رفع شد. ما هم قرار بود هتل را تغییر دهیم که البته هنوز محقق نشده است.

اشرف درباره اینکه نیمی از تیم تغییر کرده و زمان زیادی لازم است تا تیم هماهنگ شود، گفت: بله 7 بازیکن جدید آمدند که پرسپولیس را دوست دارند. گل‌محمدی هم گفته بود بازیکنان جدید نیاز به هماهنگی دارند. در بازی قبل این اتفاق افتاد و در نیمه دوم این هماهنگی رخ داد. این فصل لیگ قهرمانان بسیار عجیب شده است. به خاطر تصمیم سیاسی و غیرورزشی که کنفدراسیون آسیا گرفت مبنی بر اینکه ایران نمی‌تواند میزبان باشد امتیاز میزبانی را از دست داد و به خاطر کرونا بازی‌ها متمرکز برگزار شد. شرایط سخت بود اما توانستیم بازی اول را ببریم. پرسپولیس تیمی است که چند بازیکن آن در لیگ قهرمانان بوده و تجربه آنها کمک می‌کند. امیدوارم شاهد صعود تیم به مرحله بعد باشیم.

وی در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم، درخصوص وضعیت برانکو، یادآور شد: موضوع برانکو پیچیده شد. از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم مسائل زودتر حل شود. طبق آخرین صحبتی که با فدراسیون داشتیم پنجره باشگاه هنوز به صورت رسمی بسته نشده و هیچ نامه رسمی مبنی بر بسته شدن نقل و انتقالات به ایران نرسیده و منتظر رای فیفا هستیم. در این چند روزی که اینجا بودیم مدیریت باشگاه حواسش به تیم بود و پول تو جیبی به بازیکنان داده شده است. فشار زیادی به باشگاه وارد شد از جمله مسئله برانکو و قراردادها که همه باعث شد تا شرایط سخت شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس علیرضا اشرف برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرآنچه درباره پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک باید بدانید

این پنجره ها هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایینی دارند و همچنین مقاومتی فوق‌العاده دربرابر خوردگی، پوسیدگی و تاب برداشتن دارند. آلومینیوم یک عایق طبیعی نیست یعنی اگر پنجره های شما صرفاً از آلومینیوم ساخته شده باشند، گرمای داخل خانه شما از بین می رود بنابراین با فرایندهای تولید مدرن و نوآوری، راه‌حلی را برای حفظ این کار ایجاد کرده اند یعنی «آلومینیوم ترمال بریک». بنابراین ما در این مقاله به بیان مزایا و کاربردهای پنجره های آلومینیومی ترمال بریک پرداخته و روش های سفارش این محصول از شرکت ایرالکورت به عنوان برترین شرکت تولیدکننده پنجره های ترمال بریک در ایران را ارائه می کنیم.

پنجره آلومینیومی چیست؟

پنجره آلومینیومی با پروفیلی از جنس آلومینیوم به همراه دو یا چند لایه شیشه در ابعاد مختلف ساخته می شود. ظرافت پروفیل های آلومینیوم، عدم زنگ زدگی، وزن سبک، تنوع زیاد، استحکام بالا و قابلیت رنگ آمیزی آنها باعث شده است که محدودیتی در استفاده از این در و پنجره ها در محیط های مختلف وجود نداشته باشد.

مشخصات فنی درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره های دوجداره آلومینیومی ساخته شده از پروفیل آلومینیوم دارای ظرافت طراحی و تنوع بالایی هستند. افزایش تنوع در مدل های این محصول باعث شده است که محبوبیت زیادی بین خریداران پنجره دوجداره داشته باشند. پروفیل های استفاده شده در ساخت در و پنجره آلومینیومی دو جداره، از نوع آلومینیوم اکسترود شده هستند که باعث افزایش مقاومت و طول عمر آنها می شوند. توجه داشته باشید که در و پنجره ضد صدای آلومینیومی رنگ شده نیز تفاوتی با نوع معمولی آن نداشته و ثبات و کیفیت بالای خود را حفظ کرده اند.

معمولا برای کاهش صدمات و افزایش طول عمر این پنجره ها، هنگام ساخت و مونتاژ آنها از روش های پرچ و پرس استفاده می شود. نوع ساخت در و پنجره های آلومینیومی دوجداره تاثیر زیادی در میزان عایق بودن آنها دارد و در صورت نیاز می توان از انواع معمولی تر آنها برای محیط های خاص استفاده کرد.

پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت

پنجر ه دوجداره آلومینیومی ثابت قابلیت باز شدن ندارند و متشکل از فریم و شیشه هستند که برای نما و نورگیر مورد استفاده قرار می گیرند.

پنجره دوجداره آلومینیومی لولایی

در و پنجره هایی هستند که توسط لولا های روی فریم نصب شده و اکثرا به سمت داخل باز و بسته می شوند.

پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی

در و پنجره آلومینیومی کشویی به وسیله ریل ها، بلبرینگ و غلتک ها در جهت محور افقی باز و بسته می شوند که هنگام باز شدن نیز فضای کمتری را اشغال می کنند.

انواع پنجره آلومینیومی دوجداره از نظر ساختار

هر یک از انواع پنجره های آلومینیومی دو جداره دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

پنجره آلومینیومی دوجداره نرمال (حالت نانترمال)

ساده ترین و ابتدایی ترین نوع پنجره های آلومینیومی دوجداره نوع ساده یا نرمال است. این نوع در و پنجره مقاومت بالایی در برابر تغییر آب و هوا و رنگ پریدگی دارند و در رنگ و طرح های متنوعی در بازار موجود هستند. همچنین در صورت نیاز به تعویض هم مشکلی به‌وجود نمی آید چرا که این پنجره ها از قابلیت بازیافت برخوردار هستند و امکان فروش آن‌ها در صورت عدم استفاده نیز برای خریداران وجود دارد.

پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک

تکنولوژی ساخت پنجره ترمال بریک آلومینیومی با توجه به قوانین شکست حرارتی است. میزان ضریب انتقال حرارت بالا در این پنجره ها باعث افزایش مقاومت آنها در برابر فشار و دمای زیاد، شده است. نوارهای پلی آمید به‌کار برده شده در پروفیل این پنجره ها میزان عایق بودن آنها را افزایش داده است که تاثیر چشم گیر آن را می توان در کاهش سروصدا، عدم ورود آلودگی و حفظ انرژهای گرمایشی و سرمایشی محیط مشاهده کرد. دوام و استحکام بالای اتصالات استفاده شده در پنجره های ترمال بریک، عمر مفید این پنجره ها را افزایش داده و باعث ایمن تر شدن آنها در برابر اتفاقاتی همچون زلزله و سرقت شده است.

نتیجه گیری

فناوری ترمال بریک یکی از ویژگی های مهم در و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک است زیرا به تنظیم دمای خانه شما کمک می کند تا خانه شما را در زمستان دنج و گرم و در تابستان خنک نگه دارد. با ترکیب شیشه‌های دوجداره و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک، رتبه A بازده حرارتی برای خانه شما ایجاد می شود.

مطمئن باشید که شرکت ایرالکورت با ارائه پنجره آلومینیومی ترمال بریک علاوه‌بر ایجاد مزایای فوق، ویژگی خیره کننده زیبایی را به خانه شما می بخشد. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و سفارش انواع پنجره ترمال بریک آلومینیومی، با مدیر فروش و توسعه بازار مجموعه و با شماره همراه 09122133296 تماس بگیرید تا بهترین مشاوره را اخذ و در اسرع وقت محصولی با کیفیت جهانی را از برترین تولیدکننده پنجره آلومینیومی ترمال بریک کشور تحویل بگیرید.

کد خبر 845375

دیگر خبرها

  • بومی سازی قالب پنجره
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • زمان صاعقه چگونه رفتار کنیم؟
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • هرآنچه درباره پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک باید بدانید