Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: برای من هم باید به فکر جایگزین باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد حدادی در مورد آیین نامه نقل و انتقال بازیکنان بسکتبال برای حضور در رقابت های باشگاهی اظهار داشت: از ۵-۴ سال پیش قانونی وضع شده مبنی بر اینکه ما بازیکنان لژیونر در صورت پیوستن به لیگ برتر در اواسط راه، حکم یار خارجی را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به طور مثال من به عنوان یک لژیونر در لیگ چین بازی می کنم، رقابت های این کشور زودتر از ایران تمام می شود و فرصت می شود که بتوانم از زمان باقیمانده برای حضور در لیگ ایران استفاده کنم اما در این صورت حکم بازیکن خارجی را خواهم داشت، در حالی که کارت صادرشده برای ما ایرانی است. در این زمینه طی روزهای گذشته صحبت هایی با فدراسیون داشتم اما به نتیجه نرسیدم.

این ملی پوش بسکتبال درباره وضعیت تیم باشگاهی اش در فصل آتی خاطرنشان کرد: دو پیشنهاد از لیگ چین دارم. سی چو آن یکی از تیم هایی است که برای فصل جدید مسابقات به من پیشنهاد داده است. از یک تیم دیگر هم پیشنهاد دارم اما به نظرم پیشنهاد سی چو آن بهتر است، البته هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ام.

بهترین سنتر آسیا همچنین از غیبت تیم پتروشیمی در فصل جدید لیگ برتر انتقاد کرد و اظهار داشت: دو سال در ماهشهر بازی کرده ام. رشته های زیادی در این شهر فعالیت دارند اما بسکتبال جایگاه ویژه ای دارد. برای هر دیدار این رشته ۶-۵ هزار نفر به سالن می آیند که فقط از خود ماهشهر نیستند. متأسفانه نماینده این شهر امسال در لیگ حضور ندارد و دلیل آن را هم نمی دانم.

حدادی افزود: از زمانی که در بسکتبال فعالیت دارم، ماهشهر و تیم های باشگاهی‌اش در لیگ فعال بوده اند. این تیم ها باعث پیشرفت خیلی از بازیکنان شده اند. 80 درصد بسکتبالیست ها آنجا بوده اند. 80 درصد مربیان بزرگ هم در این تیم ها کار کرده اند. متأسفانه تیم هایی که از بسکتبال رفته اند، دیگر شرایط بازگشت پیدا نکرده اند. صنام و صباباتری جزو این دسته تیم ها هستند. فقط ذوب آهن یک دوره رفت و برگشت داشت. امیدوارم در فرصت باقیمانده شرایط برای بازگرداندن پتروشیمی مهیا شود.

ستاره بلندقامت بسکتبال با انتقاد از تعطیلی تیم ملی تصریح کرد: 8 ماه است که اردوی گروهی برای بازیکنان بسکتبال برگزار نشده، این شرایط اصلا خوب نیست. به خصوص که بسکتبال ایران المپیک را هم در پیش دارد. امیدوارم شرایط به گونه ای مهیا شود که زودتر بتوانیم اردو داشته باشیم.

وی همچنین در مورد ترکیب تیم ملی بسکتبال و لزوم جوانگرایی در این ترکیب گفت: چند نفر از بازیکنان با تجربه حضور دارند و بازیکنان جوان هم در کنار آنها بازی می کنند. در کل البته باید به بازیکنان با قدبلند بیشتر بها داده شود. تاکنون بازیکنان با این شرایط فیزیکی آمده اند اما به خاطر اینکه از آنها خیلی استفاده نمی شد، رفتند. شاید به این دلیل که می گفتند «حامد هست»؛ در صورتیکه هر بازیکنی دوره ای دارد. در مورد من هم باید به فکر جایگزین باشند.

حدادی که میهمان برنامه ورزش و مردم بود، همچنین در مورد حضورش در فیلم مختارنامه گفت: آن زمان که در این فیلم بازی کنم، ۱۷ سالم بود، می خواستم با ایفای نقش در مختارنامه مشهور شوم اما فیلم دیر پخش شد. در کل برای بازی در این فیلم گول خوردم چون به من گفتند باید مختار را بکشم اما اینگونه نبود.

ملی پوش بسکتبال با اشاره به اینکه طی سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ در لیگ NBA آمریکا بازی کرده، گفت: به خاطر فعالیت ۵ ساله در این لیگ و طبق قوانین، حقوق می گیرم. فکر می کنم یک قانونی هم وجود دارد مبنی بر اینکه بعد از 50 سالگی حقوق بازنشستگی تعلق می گیرد.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار نخست تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان امروز برگزار شد.

در این دیدار شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۸۴ بر ۵۹ به پیروزی برسد و سری ۱ بر صفر به سود این تیم شد. در این دیدار سالار منجی با ۸ امتیاز،۱۱ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن شد.

مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گام بلند تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • مادر شهیدان بیژن و داوود حدادی آسمانی شد
  • دوباره گشت ارشاد؛ جلوی بن‌شدادها و بن‌عامرها را بگیریم
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!