Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان صدر عراق در سخنانی نسبت به هدف قرار دادن هیئت‌های دیپلماتیک در این کشور واکنش نشان داد.

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق با انتشار توییتی نوشت: کشاندن عراق به یک تونل تاریک و کور خشونت و هدف قرار دادن هیئت‌های فرهنگی و دیپلماتیک را به صلاح نمی‌دانم.

وی ادامه داد: می‌توان برای خاتمه دادن به اشغالگری و جلوگیری از مداخله اشغالگران، ابزارهای سیاسی و پارلمانی را دنبال کرد و هرکس که هیئت‌های مذکور را هدف قرار می‌دهد بداند که عراق و مردم آن را در معرض خطر قریب‌الوقوع قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ ایسنا 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم اخراج یک دیپلمات روس از لتونی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تاس، کریسیانیس کارینس وزیر خارجه لتونی چهارشنبه شب در بیانیه‌ای گفت که این دیپلمات سفارت روسیه در «ریگا» تا دهم آوریل (۲۲ فروردین) خاک لتونی را ترک کند.

وزارت خارجه لتونی روز چهارشنبه «اولگ زیکوف» کاردار روسیه را احضار و نسبت به «اظهارات غیرقابل قبول و تحریک‌آمیز» سفارت روسیه «در یک بازه زمانی طولانی» اعتراض کرد.

این وزارتخانه افزود که سفارت روسیه در ریگا «همچنان به اظهارات نامناسب برای بی‌اعتبار کردن آژانس‌ها و نهادهای دولتی لتونی و ایجاد نفرت در جامعه این کشور ادامه می‌دهد.»

در بهمن ماه، کارداران سفارتخانه‌های کشورهای استونی، لتونی و لیتوانی در مسکو به دلیل آنچه عدم پاسخ مناسب به درخواست‌های مکرر روسیه در موضوع تأمین امنیت سفارتخانه‌های این کشور در زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام شد، به وزارت خارجه روسیه احضار شدند.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: به کشورهای حوزه بالتیک یادآور شد که بر اساس مفاد کنوانسیون وین در مورد روابط دیپلماتیک و بر اساس رویه بین المللی پذیرفته شده، مسئولیت اتخاذ تمام اقدامات مناسب برای حفاظت از نمایندگی های دیپلماتیک بر عهده کشورهای میزبان است.

وی افزود:‌ فدراسیون روسیه به اطمینان از اجرای تعهدات کشورهای بالتیک ادامه خواهد داد و در صورت ادامه وضعیت کنونی، مسکو در چارچوب دوجانبه و نیز در قالب ساختارهای بین‌المللی در این زمینه قاطعانه عمل خواهد کرد و مقام‌های این کشورها را عامل چنین وضعیتی می‌داند.

دیگر خبرها

  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه با رهبر انقلاب
  • صدور حکم اخراج یک دیپلمات روس از لتونی
  • حکیم خواستار اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ غزه شد
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب
  • حکیم: پایان مأموریت ائتلاف بین‌المللی در خاک عراق را خواستاریم
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • دیدار حکیم و بن‌سلمان در جده