Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه امسال با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه‌های زیادی در قالب ستاد بزرگداشت این هفته در شهرستان شاهرود پیش‌بینی شده است، افزود: شعار امسال «ما قوی هستیم» است که برنامه‌ها با یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تشکیل ۱۲ کمیته در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان شاهرود گفت: کمیته بسیج و مشارکت‌های مردمی با مدیریت سپاه ناحیه شاهرود در این هفته قریب به ۵۰۰ برنامه را تدوین کرده که از این تعداد ۶۱ برنامه شاخص است.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه امسال با توجه به شرایط خاص کرونایی برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تلفیق فضای مجازی و حقیقی اجرا می‌شود و به اجرای میدان تیر مدیران شهرستان به‌عنوان نخستین برنامه هفته دفاع مقدس اشاره کرد.

خوش‌قدم افزود: فضاسازی شهرستان شاهرود، برگزاری نشست‌های روشنگری در فضای مجازی، مسابقه کتابخوانی «راه بی‌پایان»، رژه موتوری و خودرویی، یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به برگزاری همایش «دلتنگی‌های دختر سه ساله» در بیارجمند خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه با محوریت وصیت‌نامه شهدا، چاپ کتاب شعر عاشورا و مقاومت، افتتاح واحد مسکونی، برگزاری مجمع علما و روحانیون شهرستان شاهرود، ویزیت رایگان و اجرای رژه تاکسی‌داران در این هفته انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به برپایی میز خدمت در محلات و روستاها افزود: برگزاری مسابقات تیراندازی، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، اجرای تئاتر خیابانی، اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز»، برگزاری ۴۰ اردوی جهادی، اعزام اکیپ درمانی به مناطق محروم و توزیع چهار سری جهیزیه از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس به همت بسیجیان این شهرستان است.

توزیع بسته‌های بهداشتی و لوازم‌التحریر در شاهرود

خوش‌قدم با بیان اینکه مسابقات بازی‌های رایانه‌ای بسیج در این هفته اجرا می‌شود، تصریح کرد: توزیع یک‌هزار و ۴۰ بسته بهداشتی، یک‌هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر، تجلیل از پنج واحد صنعتی، صنفی و نمونه جهادی، افتتاح خانه عالم رضاآباد خارتوران، برگزاری یادواره‌های شهدای محله‌ای، راه‌اندازی کاروان دفاع مقدس و شهدا و برگزاری نمایشگاه نقش زنان در دفاع مقدس از برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان شاهرود است.

وی با تأکید بر اینکه این برنامه‌ها به همت حوزه‌های بسیج خواهران و مساجد و محلات و اقشار مختلف بسیج و حضور مردم انجام می‌شود، گفت: سرکشی از ۴۰ رزمنده و ایثارگر دفاع مقدس، برگزاری همایش یادگاران شکوه ایثار، مهر شهدا، روایت پایداری، در پرتو نور و چهل‌ چراغ و حلقه وصل از دیگر برنامه‌هایی است که در شهرستان شاهرود اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه امسال با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در دستور کار قرار گرفت، افزود: در سالگرد عملیات مرصاد به مدت یک هفته بیش از ۶۰ برنامه در گرامیداشت ۴۰ سالگی دفاع مقدس به همت سپاه ناحیه شاهرود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و این برنامه‌ها تا پایان سال نیز به همت پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهادت ادامه می‌یابد.

خوش‌قدم با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: تمام برنامه‌هایی که در این هفته پیش‌بینی شده، در راستای تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به‌ویژه نسل جوان و نوجوان جامعه است و تلاش شده تا امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا برنامه‌ها با گستردگی بیشتری در فضای مجازی اجرا شود تا از این ظرفیت نیز بتوانیم در راستای مقابله با هجمه دشمنان بهره مناسب ببریم.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس شاهرود فضای مجازی سپاه فرمانده سپاه شاهرود شهدا چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان شاهرود امسال با توجه هفته دفاع مقدس اجرا می شود برنامه ها خوش قدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین زنگ زمین پاک در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ اجرای سرود از جمله برنامه‌های این مراسم بود.
علی اکبر قربانلو رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود گفت: هشت برنامه به مناسبت گرامیداست هفته زمین پاک در شاهرود اجرا می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • طنین زنگ زمین پاک در شاهرود
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!