Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

این حادثه صبح امروز در سراشیبی گیلاوند رخ داد و با وجود اینکه تلفات جانی نداشت اما خسارت مالی سنگینی به 5 خودرو وارد شد.

نبود کمربندی در گیلاوند و تردد خودروهای سنگین از بلوار اصلی شهر ، هر از گاهی (در یک ماه اخیر این چهارمین خودروی سنگین است) باعث وقوع این دست حوادث می‌شود.

طی سالیان گذشته مشابه این حادثه به دفعات زیاد در سراشیبی گیلاوند به سمت فیروزکوه اتفاق افتاده و منجر به تلفات جانی و خسارات مالی فراوانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد این مشکل با ورود مسئولان شهری دماوند حل نخواهد شد بلکه نیاز به ورود مسئولان پلیس راه استان و استاندارتهران دارد چرا که کمربندی دماوند چندین سال است که عملیاتی نشده است .

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گیلاوند خودروی سنگین فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نقطه حادثه خیز خروجی محور کمربندی نیشابور فیروزه

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور از رفع نقطه حادثه خیز خروجی محور کمربندی نیشابور فیروزه با نصب تابلو اطلاعاتی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مجید مفیدی فر رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور گفت: در راستای رفع نقطه حادثه خیز در محور کمربندی خروجی شهرستان های فیروزه و قوچان، با پیگیری های صورت گرفته، تابلوی بالاسری و پرچمی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان در این نقطه نصب شد. 

مفیدی فر افزود: نصب تابلو و علائم ایمنی در راستای افزایش ضریب ایمنی راه ها و ارتقا ایمنی جاده های ارتباطی و همچنین کاهش تصادفات جاده ای تاثیر به سزایی دارد. 

وی بازسازی و نوسازی تابلوهای قدیمی و فرسوده را از جمله دیگر اقدامات این بخش عنوان کرد و افزود: در سال گذشته با هدف صرفه جویی بیشتر و با تلاش راهداران بیش از ۶۰۰ عدد از انواع تابلوهای فرسوده در اثر برخورد وسائل نقله با آن ها، در شهرستان بازسازی، رنگ آمیزی و در محورهای مواصلاتی نصب شد. 

مفیدی فر در تکمیل مطالب فوق با بیان اینکه نصب تابلوها و علائم ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: این علائم شامل تابلوهای اخطاری، اطلاعاتی، مسیر نما، انتظامی و … بوده است. 

وی عنوان کرد: تابلو و علائم ایمنی با اعلام دستورات انتظامی، هشداری، پیش آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی در تردد و کاهش تصادفات جاده ای دارد. 

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور در پایان افزود: از اول اسفند سال گذشته تا پایان فروردین سال جاری بیش از ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی در محورهای این شهرستان تعمیر شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم)
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • رفع نقطه حادثه خیز خروجی محور کمربندی نیشابور فیروزه
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند