Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا محمودی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در آیین کلنگ زنی مدرسه خیری چهار کلاسه روستای گزانی بخش پلان چابهار اظهارداشت: طرح ملی نذر آب برای سومین سال متوالی توسط جمعیت هلال احمر در مناطق کم برخوردار استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا محمودی افزود: تیم داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در طرح ملی (نذر آب ۳ )حضور پیدا کردند تا خدمات درمانی و دارویی رایگان توسط پزشکان متخصص و فوق متخصص به مردم محروم شهرستان چابهار ارائه شود.

او  گفت: با توجه به شرایط موجود کشور که درگیر ویروس کرونا است ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم و در نظر داریم تا خدمات درمانی را به صورت سیار در روستاهای چابهار ارائه کنیم.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: علاوه بر خدمات درمانی که در این طرح انجام می‌شود توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان و بسته‌های معیشتی در بین خانوارهای بخش پلان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر ساخت مدرسه خیری خیران مدرسه ساز جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر استان مرکزی به ۶۵ حادثه دیده امدادرسانی کرد

امدادگران هلال احمر استان مرکزی به ۶۵ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، امدادگران هلال احمر استان مرکزی تا پایان دور اول سفرهای نوروزی در ۱۸ مرکز شامل ۱۵ پایگاه و سه ایست سیار به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کردند.

امدادگران هلال احمر استان مرکزی در مجموع به ۶۵ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند.

در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳، ۵۷ نفر در قالب ۱۹ تیم امداد و نجات موفق به درمان سرپایی سه نفر و رهاسازی چهار نفر شدند.

همچنین در این طرح ۱۷ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

امدادگران از روز بیست‌وچهارم اسفند ماه سال گذشته تا چهارم فروردین ۱۴۰۳ در ۱۹ مأموریت شامل ۱۶ مورد جاده‌ای، دو مورد خدمات کوهستان و یک مورد خدمات حضوری به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کردند.

پایگاه‌های امداد و نجات بین‌شهری هلال‌احمر ۲۴ ساعته آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

کد خبر 739133

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی در نوروز ۱۴۰۳
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به شهروندان در ایام نوروز
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • پذیرایی از میهمانان روزه دار در ورودی شهر مراغه
  • توزیع ۶۶۰بسته معیشتی بین نیازمندان
  • توزیع ۳ هزار بسته معیشتی توسط هلال احمر مازندران در سال ۱۴۰۲
  • ارائه خدمات درمانی به مددجویان هلال‌احمر مازندران
  • هلال احمر استان مرکزی به ۶۵ حادثه دیده امدادرسانی کرد