Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@12:15:39 GMT

باشگاه پرسپولیس: پنجره نقل و انقالات بسته نشده است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۶۱۲۰

ساعت 24-مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته نشده است.

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس درباره وضعیت سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: وضعیت خوب است ما با روحیه خوب آمدیم و تمرینات را شروع کردیم. البته مشکلاتی در هماهنگی تیم‌ها وجود داشت که رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما یک برد روحیه‌بخش به دست آوردیم و تمرینات به خوبی برگزار می‌شود.

مدیر رسانه‌ای حضور 6 تیم در یک هتل خوب نیست و همان روز اول این موضوع را گفتیم. ما خیلی مشکل داشتیم و حتی برای هماهنگی زمان تمرین مشکلاتی بود که البته رفع شد. ما هم قرار بود هتل را تغییر دهیم که البته هنوز محقق نشده است.

اشرف درباره اینکه نیمی از تیم تغییر کرده و زمان زیادی لازم است تا تیم هماهنگ شود، گفت: بله 7 بازیکن جدید آمدند که پرسپولیس را دوست دارند. گل‌محمدی هم گفته بود بازیکنان جدید نیاز به هماهنگی دارند. در بازی قبل این اتفاق افتاد و در نیمه دوم این هماهنگی رخ داد. این فصل لیگ قهرمانان بسیار عجیب شده است. به خاطر تصمیم سیاسی و غیرورزشی که کنفدراسیون آسیا گرفت مبنی بر اینکه ایران نمی‌تواند میزبان باشد امتیاز میزبانی را از دست داد و به خاطر کرونا بازی‌ها متمرکز برگزار شد. شرایط سخت بود اما توانستیم بازی اول را ببریم. پرسپولیس تیمی است که چند بازیکن آن در لیگ قهرمانان بوده و تجربه آنها کمک می‌کند. امیدوارم شاهد صعود تیم به مرحله بعد باشیم.

وی در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم، درخصوص وضعیت برانکو، یادآور شد: موضوع برانکو پیچیده شد. از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم مسائل زودتر حل شود. طبق آخرین صحبتی که با فدراسیون داشتیم پنجره باشگاه هنوز به صورت رسمی بسته نشده و هیچ نامه رسمی مبنی بر بسته شدن نقل و انتقالات به ایران نرسیده و منتظر رای فیفا هستیم. در این چند روزی که اینجا بودیم مدیریت باشگاه حواسش به تیم بود و پول تو جیبی به بازیکنان داده شده است. فشار زیادی به باشگاه وارد شد از جمله مسئله برانکو و قراردادها که همه باعث شد تا شرایط سخت شود.

خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید

به گزارش ورزش سه، تیم ملی چین که در گروه سوم رقابت‌های جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 با تیم‌های کره جنوبی، تایلند و سنگاپور رقابت می‌کند، امروز در دور چهارم مسابقات برابر سنگاپور قرار گرفت و موفق شد به پیروزی 4-1 مقابل میهمان خود دست پیدا کند.

چین در دقیقه 21 این مسابقه توسط وو لی به گل رسید، اما تیم سنگاپور تنها یک دقیقه بعد روی ضربه محمد فارس بن رملی به گل رسید تا در دقیقه 22 بازی را به تساوی بکشاند.

سپس فرناندو انریکه گل دوم چین را در دقیقه 65 از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند اما در ادامه و در دقیقه 79 مسابقه، لی یوانی، بازیکن چین، از زمین اخراج شد تا چین ده نفره شود.

البته چینی‌ها با وجود اینکه با یک یار کمتر به بازی ادامه می‌دادند، گل‌های سوم و چهارم را به ترتیب توسط وو لی و وی شیهائو در دقایق 85 و 90 به ثمر رساندند و امید سنگاپوری ها برای رسیدن به گل تساوی را به کلی از بین بردند.

این اولین پیروزی تیم ملی چین با هدایت برانکو ایوانکوویچ بود. این تیم هفته گذشته در اولین دیدار خود با این سرمربی کروات به تساوی 2-2 رسیده بود اما با پیروزی در دیدار امروز توانست از بحران خارج شود.

با این نتیجه تیم ملی چین با 7 امتیاز در رده دوم و سنگاپور با یک امتیاز در رتبه چهارم گروه قرار گرفت. در حال حاضر کره جنوبی با 10 امتیاز صدرنشین این گروه است و تایلند 4 امتیازی نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید