Web Analytics Made Easy - Statcounter

​آیت الله نورمفیدی به برگزاری رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش اشاره کرد و گفت: ویروسی که بتواند امنیت کشور را تهدید کند باقی نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» ظهر امروز جمعه ٢٨ شهریور در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان با اشاره به برگزاری رزماییش مشترک ذوالفقار 99  ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این رزمایش از روز پنجشنبه 20 شهریور باحضور یگان هایی از نیروی دریایی، نیروی هوایی، نیروی پدافند و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ای به وسعت دو میلیون کیلومترمربع در محدوده آب‌های شرق تنگه هرمز، سواحل مکران، دریای عمان و شمال اقیانوس هند آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه گرگان ادامه داد: برگزاری این مانور در فضای تحریم نشان از قدرت فراوان جمهوری اسلامی ایران در منطقه است و وسعت برگزاری این مانور از وسعت کشور نیز بیشتر است.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه برگزاری این رزمایش قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد، بیان کرد: در این رزمایش زیردریایی پیشرفته و پهپاد قدرتمند ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد.

 

وی گفت: با وجود مشکلاتی که دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران ایجاد می کنند امروز کشور در چنین جایگاهی قرار دارد و  در حین حال ویروسی که بتواند امنیت کشور را تهدید کند باقی نخواهد ماند.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: این رزمایش منطقه تنگه باب مندب را نیز دربر می گیرد که یکی از تنگه های مهم جهان است و نفتکش هایی که جمهوری اسلامی ایران به  ونزوئلا صادر کرد از طریق این تنگه و دریای سرخ بود.

 

آیت الله نورمفیدی افزود: با همه فشارها جمهوری اسلامی ایران قدرت فراوانی در منطقه دارد، گرچه در کشور مشکلاتی مثل گرانی نیز به وجود آمده است.

 

وی گفت: گرانی شدیدی در جامعه وجود به وجود آمده است و انگار قیمت های کالاها رها شده است و برخی از مردم توان تحمل این گرانی را ندارند و از همه مسئولان درخواست داریم که تمام توان خود را برای مقابله با گرانی افسارگسیخته به کار بگیرند.

 

امام جمعه گرگان افزود: مسئولان باید در برابر هر چیزی که عامل این گرانی های بی حساب و کتاب شده ایستادگی کنند و با این اقدام مردم نیز نسبت به نظام اطمینان خاطر بیشتری پیدا خواهند کرد.

 

آیت الله نورمفیدی به سالگرد هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران اگر امروز به این نقطه رسیده است به دلیل مقاومت های هشت سال دفاع مقدس است.

 

وی افزود: اگر در دفاع مقدس آن ایستادگی را در برابر دشمن نبود امروز به چنین جایگاهی نمی رسیدیم و این ها نتایج مقاومت ها است که باید جامعه از آن درس بگیرند.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: گرانی بازار آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان ناامنی گرانی خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه آیت الله نورمفیدی نماز جمعه جمهوری اسلامی ایران آیت الله نورمفیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر حماقت جدیدی، منجر به پایان عمر رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محسن رضایی در پی حملات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در توییتی نوشت: امشب پایان همیشگی دوران بزن در رو و قلدری و زورگویی در برابر ملت صبور ایران است. از همانجا که شلیک کردند، موشک دریافت کردند!

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و دولت‌های غربی سر عقل بیایند و سگ هار منطقه را زنجیر کنند، تصریح کرد: حماقت جدید رژیم جنایتکار، منجر به پایان عمر نکبت بار آن می‌شود.

بر این اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با انتشار اطلاعیه‌ای هشدار داد: هرگونه تهدید امریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

کد خبر 6077294 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایحاد امنیت در کشور است
  • هدف ارتش خدمت به مردم و ایجاد امنیت در کشور است
  • ضرورت انجام وظایف شورای امنیت در واکنش به سرپیچی‌های اسرائیل
  • هرگونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین‌تر مواجه خواهد شد
  • سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی، محکم و درس‌آموز بود/ پاسخ شدیدتر ایران در صورت سرزدن هرگونه غلط دیگری از سوی رژیم صهیونیستی/هر گونه تهدید، از مبدأ هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشا تهدیدات را در پی خواهد داشت
  • ایران در در دفاع از منافع ملت ایران با هیچ کشور و رژیمی تعارف ندارد
  • استرالیا پاسخ ایران را تهدید بزرگ برای امنیت اسرائیل خواند
  • هر حماقت جدیدی، منجر به پایان عمر رژیم صهیونیستی می‌شود
  • تا پای جان برای تامین امنیت مردم ایران اسلامی ایستاده ایم