Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان خصوصی‌سازی از آماده‌سازی ورود ۱۲ بنگاه دیگر از جمله سه هلدینگ نیروگاهی در بورس خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از صدا و سیما، علیرضا صالح با اشاره به آماده سازی شرکت‌ها برای ورود به بازار سرمایه، اظهار داشت: تا پایان سال، هر ماه عرضه اولیه در بورس خواهیم داشت.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: سازمان خصوصی سازی در یک سال گذشته سیاست واگذاری شرکت‌ها را از طریق بورس در دستور کار خود قرار داده و همه تلاش خود را برای واگذاری از طریق بازار سرمایه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه بر سهام شرکت‌های موجود در تابلوی بورس، ۱۲ بنگاه که سه هلدینگ نیروگاهی را در خود جای داده در حال آماده سازی برای ورود به بازار سرمایه است.

صالح گفت: ۳ شرکت مجتمع صنعتی اسفراین، اپال پارسیان بنگان و عمران و مسکن سازان ایران، در مهر ماه پذیرش و کشف قیمت خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی سهام مسکن عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۷ بوستان برای اسکان مسافران نوروزی در قم

ایسنا/قم مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: بوستان‌های هاشمی، مهدی(عج)، امام رضا(ع)، فدک، نیایش، نیاز و غدیر همزمان با ایام نوروز برای اسکان مسافران و زائران در نظر گرفته‌شده است.

پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به هماهنگی با کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفر استان همزمان با ایام نوروز، اظهار کرد: بوستان‌های هاشمی، مهدی(عج)، امام رضا(ع)، فدک، نیایش، نیاز و غدیر همزمان با ایام نوروز برای اسکان مسافران و زائران در نظر گرفته‌شده است.

وی ظرفیت ۴ هزار و ۷۰ تخته چادر مسافرتی در این بوستان‌ها را مورد توجه قرار داد و افزود: این ظرفیت استاندارد بوده و امکان نصب چادرهای مسافرتی بیشتر از این ظرفیت نیز وجود دارد، همچنین با توجه به پیش‌بینی برودت هوا و بارش نزولات آسمانی، مراکز مسقفی نیز برای اسکان مسافران و زائران پیش‌بینی‌شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: بازدیدهای مستمری از مراکز اسکان در بوستان‌ها و کمپینگ ها انجام‌شده و آمادگی این بوستان‌ها تا امروز به بیش از ۹۰ درصد رسیده است و نواقص سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و... رفع شده است.

وی از ترمیم و بازسازی باغچه‌های سطح شهر بعد از بارش سنگین برف خبر داد و گفت: بسیاری از زمین‌های ورزشی و ادوات حرکات درمانی نیز تعمیرات و بهسازی شده است.

مدیرعامل سازمان سیما با اشاره به آماده‌باش کلیه باغبانان و نیروهای ستادی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در ایام نوروز، مطرح کرد: ۶۰ المان نوروزی و ۶۰ المان ویژه ماه مبارک رمضان از ابتدای هفته جاری در سطح مناطق هشتگانه نصب می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جوادیان از نصب و راه‌اندازی لیزر به‌صورت نوشتاری در بوستان خضرنبی(ع) به‌زودی خبر داد و افزود: ۳۰ تونل نوری جدید نیز به‌زودی در سطح شهر نصب می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خودروی هیبریدی ارزان آمد
  • ۳۷ هزار هکتار اراضی برای پروژه های نهضت ملی مسکن آماده سازی شد
  • ورود سومین شرکت اقتصادی رضوی به بازار سرمایه طی ۱۴۰۲ / نماد شرکت صنایع غذایی رضوی در فرابورس درج شد
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • آماده‌سازی ۷ بوستان برای اسکان مسافران نوروزی در قم
  • فعال‌سازی بخش خصوصی در توسعه زیست‌بوم و کاربست داده و هوش مصنوعی با ابزار اعتبار مالیاتی
  • فعال‌سازی بخش خصوصی در توسعه هوش مصنوعی با ابزار مالیاتی
  • ذخیره سازی و تامین مستمر سوخت در جایگاه‌های عرضه کیش
  • جایگاه‌داران منطقه ارومیه آماده سوخت‌رسانی نوروزی
  • بخش خصوصی وارد پایانه‌سازی شود