Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:04:10 GMT

پسماند میادین میوه و تره بار پایتخت خوراک دام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۶۲۸۰

پسماند میادین میوه و تره بار پایتخت خوراک دام می‌شود

به گزارش روز جمعه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، مجتبی یزدانی در بازدید از میدان مرکزی میوه و تره بار گفت: طرحی را در دست بررسی نهایی داریم که به موجب آن، علاوه بر میدان مرکزی که در حال حاضر پسماند آن بازیافت می‌شود، پسماند ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار نیز به این کارخانه و سایر مراکز بازیافت منتقل شده و به خوراک دام و کود کمپوست تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازگرداندن پسماند میادین میوه و تره بار به چرخه مصرف، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر محیط زیستی مقرون به صرفه بوده و از اهمیت و ضرورت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: تحقق این مهم از کارهای شاخص مدیریت شهری و گام مهمی در جهت کاستن از حجم دفن پسماند شهر تهران خواهد بود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران، تحقق طرح بازیافت پسماند تولید شده در میادین میوه و تره بار را که مراحل نهایی بررسی‌های کارشناسی خود را می‌گذراند به عنوان اقدام ماندگار و کار شاخص مدیریت شهری در حوزه پسماند نام برد و خاطرنشان کرد: از مشارکت بخش خصوص در اجرای این طرح استفاده خواهد شد.

وی همچنین در بازدید از بخش‌های مختلف ساختمان جدید سازمان میادین شهرداری تهران دیدن کرد و گفت: این ساختمان با نگاه کاملاً اقتصادی ساخته شده و هدف از احداث آن، تجمیع ساختمان‌های پراکنده سازمان مدیریت میادین در یک ساختمان واحد و جلوگیری از هزینه‌های اضافی است.

همچنین سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نیز در جریان این بازدید، گزارشی از دلایل و مراحل ساخت ساختمان جدید این سازمان و همچنین، اقداماتی که به منظور آغاز به کار مجدد کارخانه خوراک دام میدان مرکزی به عمل آمده است، ارائه کرد.

شهر تهران دارای ۲۵۴ میدان میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه دارد.

برچسب‌ها شهرداری تهران سعید راد شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران سعید راد شهر تهران شهرداری تهران سعید راد شهر تهران اخبار کنکور میوه و تره بار شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله‌گردها
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت