Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:42:01 GMT

تحریم‌های ظالمانه دشمنان معیشت مردم را هدف گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۶۲۸۳

تحریم‌های ظالمانه دشمنان معیشت مردم را هدف گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه ضمن بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه دشمنان معیشت مردم را هدف گرفته است، تاکید کرد: باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار بود زیرا دشمنان به دنبال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی هستند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از جنگ اقتصادی دشمنان ریشه در جنگ روانی دارد، بیان کرد: مردم باید هوشیار باشند زیرا بخشی از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان این است که مردم ما نوعی کمبودهای تصنعی را که واقعیت ندارد، احساس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه علی رغم تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی مردم از مسئولان نیز انتظار دارند تا در زمینه اقتصاد عملکرد بهتری داشته باشند، افزود: مردم بخشی از گرانی‌ها و فشارها را تحمل کرده‌اند اما گرانی‌های بی منطقی که بر جامعه حاکم شده نیازمند مدیریت بهتر مسئولان است.

امینی با بیان اینکه دولت برای مقابله با گرانی‌های بی منطق برنامه عملیاتی جدی داشته باشد، بیان کرد: در کنار دولتمردان و قوای سه‌گانه، مردم نیز باید انصاف بیشتری را داشته باشند تا از این برهه دشوار بتوانیم عبور کنیم.

وی با بیان اینکه فشارهای دشمنان برای از پا درآوردن مردم ما است، تاکید کرد: باید با وحدت و انسجام از عهده مشکلات بر بیاییم زیرا انشقاق و تفرقه چیزی جز ضرر نخواهد داشت.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه جنگ دشمنان شیوه‌ها و روش‌های مختلفی دارد، بیان کرد: حداقل در دو قرن گذشته تا کنون این دشمنان ما بودند که غیرانسانی‌ترین کارها را در خاورمیانه انجام داده و از سویی هم مدعی حقوق بشر بوده‌اند و امروز حتی در حوزه سلامت به دنبال نفوذ هستند که در این راه نیز باید مردم ما هوشیار باشند.

امینی با اشاره به شیوع کرونا در جامعه و با بیان اینکه مسئولان تمام تلاش خود را می‌کنند اما برای تجهیزات درمانی و خدمات بهداشتی باید تلاش وافری داشت، گفت: روی دیگر معادله مردم هستند که باید رعایت بهداشت عمومی را کرده و کمک حال مسئولان و کارکنان بخش بهداشت و درمان باشد تا بتوانیم از این برهه نیز عبور کنیم.

وی با قدردانی از هیئت‌های مذهبی و مردمی که در ایام محرم رعایت بهداشت و پروتکل‌های بهداشتی را داشتند، گفت: عده‌ای متأسفانه موضوعات را کمتر رعایت کردند که باید در پیشگاه خداوند منان پاسخ‌گو باشند.

کد خبر 5026749

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان عباس امینی خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا هفته دفاع مقدس شیوع کرونا توهین به پیامبر انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم گرگان کرمانشاه محرم 99 زلزله تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویدادهایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می شود که مقامات کشورها سفرهای کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.

وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه های اجرایی و استانها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان ها و روستاها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.

 مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش های بروز و کاربردی به نیروهای کار ارائه شود.

مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

دیگر خبرها

  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • آمریکا به دشمنان اسرائیل کمک می کند | اموال تشکیلات خودگردان باید توقیف شود!