Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوله گونار سولسشر در کنفرانس خبری پیش از بازی منچستریونایتد برابر کریستال پالاس حاضر شد.

اوله گونار سولسشر در کنفرانس خبری اولین دیدار منچستریونایتد در فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس حاضر شد و به سوالات مختلف پاسخ داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از Manchester Evening News، سولسشر درباره تاثیر دونی فن ده بیک گفت:

او به خوبی در تیم جا افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فن ده بیک شخصیت بسیار خوبی دارد و انرژی زیادی همراه خودش می آورد و هر روز با لبخند در تمرینات حاضر می شود. او مقابل استون ویلا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و احتمالش زیاد است که او را در بازی فردا ببینید. البته نمی خواهم که ترکیب تیم را به شما بگویم. ترکیب بازی فردا بعد از تمرین امروز مشخص می شود. 

می توانیم فصل جدید را با اعتماد به نفس بالا و طوری که فصل گذشته را تمام کردیم، شروع کنیم

اهداف این فصل و امیدهای منچستریونایتد:

به نظرم می توانیم فصل جدید را با اعتماد به نفس بالا و طوری که فصل گذشته را تمام کردیم، شروع کنیم. فصل گذشته نشان داد که ما می توانیم در طول فصل بهتر شویم و باید پتانسیل خود را نشان دهیم. به ثبات بیشتری نیاز داریم و امسال با تجربه ای که به دست آوردیم، باید با ثبات باشیم. نمی خواهم بگویم که گروه ما چه توانایی هایی دارد. این تیم تا جایی که خودش بخواهد می تواند پیش برود.

عصبانیت طرفداران از وضعیت نقل و انتقالات:

طرفداران همیشه بهترین تیم ممکن را می خواهند تماشا کنند؛ بهترین منچستریونایتد ممکن و ما هم دقیقا با تاریخی که داریم، چنین چیزی می خواهیم. می توانیم به 10، 20 سال گذشته و بازیکنان بزرگی که داشتیم نگاه کنید. از زمانی که سر الکس (فرگوسن) تیم را ترک کرده، ما به طور میانگین تیم پنجم جدول بودیم و فصل گذشته سوم شدیم که قدم بزرگی برای ما بود. همه پیشرفت تیم را دیدند. برونو فرناندز به تیم آمد، هری مگوایر کاپیتان شد و از خود رهبری نشان داد، آرون ون بیساکا نمایش خوبی داشت. ما می خواهیم به جلو حرکت کنیم و فصل را با اعتماد به نفس بالا شروع کنیم اما همچنین می خواهیم که به ترکیب تیم قدرت بیشتری اضافه کنیم.

رویکرد هری مگوایر:

فرایند و پروسه تیم ادامه دارد. با شناختی که از هری دارم، او شخصیت قوی ای دارد و می تواند مسائل گذشته را پشت سر بگذارد اما جدا از این، به عنوان یک انسان این مسائل همیشه ته ذهن شما وجود دارد. به شخصه فکر می کنم که او می تواند روی فوتبال تمرکز کند ولی نمی توانید واکنش مردم را پیشبینی کنید. مگوایر به خوبی تمرین می کند و خوشبختانه این فرایند ادامه دارد و این موضوع چیزی است که باید به صورت قانونی برطرف شود.

عدم رضایت سولسشر از اتفاقات تیم ملی انگلیس و درگیر بودن میسون گرینوود در آن:

بله، البته که من با میسون صحبت کردم. این پسر فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. باشگاه بسیار سخت کار کرد و زمانی که به او زمان زیادی بازی می دادیم باید با رسانه ها کلنجار می رفتیم. در تابستان کمتر از 2 هفته زمان استراحت داشتیم و میسون به من زنگ زد و ما می خواستیم که به او استراحت بیشتری دهیم تا از لحاظ ذهنی و روحی آماده شود و بعد از آن این اتفاقات رخ داد و سریع رسانه ای شد. ما کاری که برای مراقبت از او لازم بود را انجام دادیم و من کاری که باید برای حفاظت از او می کردم را انجام دادم. وقتی گرینوود به روتین روزانه خود برگردد، شرایطش خوب خواهد شد.

گرینوود بازیکن 18 ساله ای است که نیاز به مراقبت و مدیریت دارد

گرینوود و حضور مقابل کریستال پالاس:

بله او بخشی از تیم است. بعد از تست کرونا، او به تنهایی تمرین کرد و در سریع ترین زمان بخش بزرگی از تیم خواهد بود. اینجا خانه او است و اگر احساس راحتی نکند، او را به چالش می کشیم و افرادی را برای مراقبت از او داریم که در تمام فصل همراه میسون هستند و این برنامه به خوبی جواب می دهد. گرینوود به استراحت نیاز دارد. او بازیکن 18 ساله ای است که نیاز به مراقبت و مدیریت دارد.

آخرین حواشی پیرامون جیدون سانچو:

ما کارهایی برای جذب دونی فن ده بیک انجام دادیم و خیلی خوشحالیم که او را به خدمت گرفتیم و دونی چیزهای زیادی به باشگاه اضافه می کند. نمی توانم درباره ی بازیکنان تیم های دیگر صحبت کنم. می دانیم که برای برداشتن قدم بعدی و بهتر شدن، به بازیکنان با کیفیت نیاز داریم اما صبر کنید و ببینید که می توانیم بازیکنی جذب کنیم یا نه. من در این باره همیشه با باشگاه صحبت می کنم و باید منتظر باشیم.

وضعیت دروازه بانی تیم:

درباره ترکیب تیم امروز به شما چیزی نخواهم گفت. تمرین دروازه بان ها فوق العاده تماشایی است. دیدن تمرین دروازه بان ها لذت بخش است و بالاترین سطحی است که می توانید تصور کنید. می دانم که مربی های آن ها از کار با دروازه بان ها لذت می برند. سرجیو (رومرو) هنوز برنگشته و زمان بیشتری دارد. مشکلی بین دروازه بان ها وجود ندارد و در کنار هم به خوبی تمرین می کنند.

انتخاب خط میانی:

البته که هر 3 بازیکن (پوگبا، فرناندز و فن ده بیک) می توانند کنار هم بازی را شروع کنند. ما اسکات مک تومینای، فرد و نمانیا ماتیچ را هم در اختیار داریم. موضوع تنها درباره حضور 3 بازیکن در ترکیب نیست. مطمئنم که این 3 را در کنار هم خواهیم دید. نمی خواهم در این باره چیزی به شما بگویم اما لوک (شاو) و پل (پوگبا) چند وقتی است که آماده بازی هستند.

بیشتر بخوانید:

جیدون سانچو هرگز خواهان بازگشت به انگلیس نشده است

برونو فرناندز به عنوان بهترین بازیکن فصل 2019/20 منچستریونایتد انتخاب شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اعتماد به نفس بالا دروازه بان ها فصل گذشته شروع کنیم فن ده بیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال

بازگشت کوین یامگا به تمرینات استقلال خبر خوبی برای همه هواداران فوتبال است.

طرفداری | تمرین استقلال امروز در کمپ حجازی برگزار شد.

مهمترین نکته عکس هایی که از تمرین امروز استقلال منتشر شد، حضور کوین یامگا با یک چشم بسته پا به پای بازیکنان دیگر بود.

تصاویر تمرین امروز استقلال را می بینید:

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • باخت زندگی تاوان یک اعتماد
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد