Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «سیدابراهیم حسینی» در خطبه های نماز جمعه این هفته ساوه که در مصلی امام علی (ع) برگزار شد، افزود: این رزمایش در منطقه ای برگزار شد که حدود ۲ میلیون کیلومترمربع از کشورمان وسیعتر بود و خلیج عدن که از معبرهای اصلی تجارت جهان با ۴۰ درصد کل مبادلات است را شامل می شد نیز در این محدوده قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: برگزاری رزمایش ارتش جمهوری اسلامی علاوه بر هشدار به بیگانگان در مورد باج ندادن نظام اسلامی در زمینه امنیت و دفاع از مرزها، نشان داد که مانور برگزار شده با ماهیت تدافعی بوده و همگان بدانند که ایران قصد تهاجم به هیچ کشوری را ندارد اما به توطئه و نیت های شوم برخی کشورها نیز با قدرت پاسخ می دهد.  
وی اظهار کرد: این رزمایش همچنین هشدار به برخی کشورهای مرتجع عربی است که پیمان خیانتکارانه و سازشگر را با رژیم مجعول صهیونیستی بستند.  

خطیب جمعه ساوه با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ایستادگی جانانه ملت و نیروهای مسلح ما در برابر رژیم متجاوز بعثی مبتنی بر آموزه های قرآن کریم و غیرت ملی و دینی بود.

وی ادامه داد: رژیم سفاک صدام با تحریک و حمایت آمریکا، اروپا و شوروی در سال ۱۳۵۹ به کشور ما حمله و تجاوز کرد و ملت ما هم به تاسی از آموزه های دینی و الهی از جان، مال، ناموس و سرزمینش دفاع کرد به همین دلیل لقب «مقدس» را بر این دوره درخشان تاریخ انقلاب گذاشته ایم.

وی تاکید کرد: افرادی که در قداست این دفاع ایجاد تردید می کنند باید در شرافت آنها تردید کرد زیرا انسان همیشه آماده دفاع از شرف، خاک و ناموس است.  
حجت الاسلام حسینی در ادامه بر ضرورت اجرای دقیق احکام شریعت اسلام در جامعه تاکید کرد و گفت:  این مساله برای قوام دین خدا به همه پیامبران و امت ها سفارش شده است.  
وی ادامه داد: معنای اقامه دین، همانگونه که برخی مفسرین بزرگ مانند علامه طباطبایی در تفسیرالمیزان، طبرسی در مجمع البیان و شیخ طوسی در تبیان عنوان کرده اند،  تمسک به شریعت الهی و طبق آن عمل کردن و نیز مداومت و فراخواندن مردم به سوی این دستورات است که البته این حقیقت جز با تشکیل حکومت اسلامی و اقتدار دینی میسر نمی شود.  
وی اظهار کرد: اجرای شریعت در همه ابعاد باید هم از سوی مردم و هم توسط دولت در سرلوحه کار جوامع مسلمان و دولت های اسلامی باشد زیرا تنها راه نجات کشور از معضلات و گرفتاری ها است.

امام جمعه ساوه گفت: در صورت اجرای فرامین شریعت اسلامی ادارات از رشوه،  اختلاس،  بی عدالتی و تبعیض پاک می شوند و بسیاری از آسیب های اجتماعی از قبیل بی عفتی ها، طلاق و... نیز از جامعه رخت برمی بندد.

وی تاکید کرد: توطئه جدید دشمنان مبتنی بر فلج کردن مدیریت کشور و دعوت به نافرمانی مدنی است و در این راه ضدانقلاب با همراهی و حمایت نظام استکباری به دنبال اغتشاش و ناآرامی و فلج کردن کشور است و از هر بهانه ای نیز استفاده می کنند که لازم است همه مسئولان و آحاد مردم نسبت به این ترفندها هوشیار باشند.  
وی اظهار داشت: مسائلی چون بازگشایی مدارس، مشکلات کارگری، مجازات اراذل و اوباش و حتی سفر اربعین از جمله دستاویز رسانه های متعلق به دشمنان است که با ایجاد تردید در گزارش و آمارها و نشر شایعات در پی ایجاد تردید در افکار عمومی و دعوت به مقابله با نظام و تحصن و اغتشاش هستند.

حسینی گفت: همگان باید بدانند که حفظ آرامش و امنیت کشور، اعتماد به مسئولین و اتحاد و همبستگی مهمترین راهکار مقابله با دشمنان و خنثی کردن توطئه های آنان است.  
 

برچسب‌ها ساوه ستاد اقامه نماز کشور رزمايش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه ستاد اقامه نماز کشور رزمايش ساوه ستاد اقامه نماز کشور رزمايش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش

به گزارش همشهری‌آنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

کد خبر 847127 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی عبدالرحیم موسوی

دیگر خبرها

  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی