Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴صمد مرفاوی در خصوص شرایط استقلال و حاشیه‌هایی که در چند هفته اخیر برای مدیریت و کادر فنی ایجاد شد، گفت: استقلال در چند سال اخیر به این وضعیت عادت کرده و همیشه قبل از شروع فصل سرمربی مشخص نیست و تیم هم بدون نظر سرمربی بسته می‌شود. حالا مدیران می‌گویند که برای جذب بازیکنان جدید با برخی صحبت می‌کنند و مشورت می‌گیرند که این هم درست نیست، چون آن‌ها قرار نیست سرمربی استقلال باشند و بازیکنان جدید باید با نظر سرمربی انتخاب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران استقلال پارسال هم چنین شرایطی را رقم زند و تیم را بستند و تحویل استراماچونی دادند.

وی ادامه داد: هیچ‌کس برای استقلال مشکل و حاشیه درست نمی‌کند؛ نه هواداران، نه رسانه‌ها و نه پیشکسوتان. استقلال خودش برای خودش مشکل درست می‌کند، همین کار‌ها و تصمیمات غیرحرفه‌ای برای استقلال مشکل درست می‌کند و نباید در جایی بیرون از باشگاه دنبال ریشه این مسائل بگردیم. شما دیدید که وقتی استراماچونی در نیم‌فصل جدا شد، استقلال چگونه چند بازی را از دست داد و اگر در دو سه بازی نتایج لازم را می‌گرفت چه بسا که شانس قهرمانی هم داشت.

مرفاوی خاطرنشان کرد: قبل از فینال جام حذفی حاشیه‌ها بیشتر شد و هنگامی که مجیدی تصمیم به جدایی گرفت باشگاه استقلال دوباره نام استراماچونی را مطرح کرد و با این کار دوباره زمان را از دست داد. مردم و هواداران استقلال رفته رفته استراماچونی را فراموش کرده بودند و عجیب است که چرا مدیران استقلال با اسم استراماچونی دوباره هواداران را سر کار گذاشتند. سال گذشته دلیل جدایی‌اش کاملا مشخص بود، ولی نمی‌دانم چرا دوباره مدیران استقلال نام این مربی را مطرح کردند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه این باشگاه این‌بار نباید زمان را از دست می‌داد گفت: استقلال باید خیلی زود سرمربی را انتخاب می‌کرد، چون مشخص بود که شرایط برای بازگرداندن استراماچونی فراهم نیست و قانون هم این اجازه را نمی‌دهد. استقلال به استراماچونی بدهکار است و در آخر هم دیدید که چقدر زمان از دست رفت و باشگاه اعلام کرد که این پرونده مختومه شده است. منبع: تسنیم لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود

عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره لغو بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز از هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به خاطر ممانعت باشگاه استقلال خوزستان از گشودن درب‌های ورزشگاه غدیر اهواز اظهار کرد: ورزشگاه‌های ما دولتی هستند و از آن طرف هر گونه امکاناتی در اختیار هر باشگاهی قرار می‌گیرد باید بتواند با تعامل با دیگر باشگاه‌ها از این امکانات دولتی استفاده بهینه کند. یک تیم مردمی مثل استقلال ملاثانی با امکانات کم چنین مشکلاتی برایش وجود دارد، چون ورزشگاه تختی آبادان که دیگر ورزشگاه معرفی شده از طریق ملاثانی بوده به دلیل مشکل نور امکان میزبانی نداشته است.

وی ادامه داد: استقلال ملاثانی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان را هم معرفی کرده که مورد موافقت سازمان لیگ واقع نشده بود و در نهایت ورزشگاه غدیر انتخاب شد. بعد باشگاه استقلال خوزستان صلاح ندیده این ورزشگاه را در اختیار استقلال ملاثانی قرار دهد. پرونده به کمیته انضباطی رفته ولی استقلال ملاثانی مقصر نیست. وقتی ورزشگاه دولتی است باید کمک کند. دولت به اداره کل ورزش و جوانان استان ورزشگاه را واگذار کرده که حالت خصولتی دارد. نگاه باید به گونه‌ای باشد که کمک شود. زیبنده استان خوزستان نیست که تیمی به تیم هم استانی خود ورزشگاه ندهد.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان تصریح کرد: درست نیست به تیم هم استانی ورزشگاه داده نشود، چون نتوانسته به موقع مخارج و هزینه‌ها را بدهد. باید می‌گذاشتند بازی برگزار شود تا این شائبه در مورد باشگاه استقلال خوزستان ایجاد نشود که بگویند مدیرعامل باشگاه شیرازی است و مدیرعامل شرکت ملی هم شیرازی است. به آنها گفته بودم این شائبه را برای شما ایجاد می‌کنند. می‌دانم آدم‌های سالمی هستند و وظایف اداری خود را انجام می‌دهند ولی در هر صورت اشتباه کردند و باید می‌گذاشتند این بازی برگزار شود تا در زمین نتیجه مشخص شود.  

طالقانی درباره اینکه وقتی در روز بازی اجازه نمی‌دهند تا بازی برگزار شود شائبه شیرازی بودن ایجاد شده و باید راهکار درستی اتخاذ شود، چون بعد از این فجرسپاسی نمی‌پذیرد تا یک بار دیگر به خوزستان برود و با استقلال ملاثانی بازی کند، یادآور شد: در جریان اینکه کمیته انضباطی چه تصمیمی خواهد گرفت نیستم. فقط می‌دانم استقلال ملاثانی مقصر اصلی نیست. اگر تقصیری دارد به این عنوان است که زمین ندارد. تا الان در تختی آبادان بازی می‌کرده، چون مشکل نور در این ورزشگاه بوده، ورزشگاه نفت مسجدسلیمان را معرفی کرده که سازمان لیگ نپذیرفته است.آنها به ورزشگاه غدیر رفتند و استقلال خوزستان قبول نکرده تا این تیم بازی کند.  

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • خشم بارسایی‌ها: گل سالم ما را قبول نکردند (عکس)
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم