Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-19@10:08:47 GMT

توافق با رژیم صهیونیستی خیانت به آرمان‌های فلسطین است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۶۴۱۰

توافق با رژیم صهیونیستی خیانت به آرمان‌های فلسطین است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایرانشهر اظهارداشت: برقراری روابط رسمی با رژیم صهیونیستی و عادی سازی آن، پشت کردن به آرمان فلسطین، خیانت به امت اسلامی، تایید ظلم علیه ملت مظلوم فلسطین و مایه تشویق دشمنان قسم خورده اسلام است.

وی همچنین به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: چهل سال از آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد جنگی که هشت سال طول کشید و ملت ایران اجازه نداد حتی یک وجب از خاک این مرز و بوم تصرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه ایرانشهر با تاکید بر زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار، شهادت و انتقال رشادت‌های رزمندگان دوران هشت دفاع مقدس به نسل جوان کشور گفت: ۲ نوع جنگ تدافعی و تهاجمی داریم که در جنگ تهاجمی تجاوز، خشونت و خرابی در پی دارد تدافعی دفاع از اعتقادات و ناموس است که ما در طول این جنگ دفاع از آرمان‌های خود بخوبی دفاع کردیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی

در جریان حمله وقیحانه رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، خاک کشورمان مورد حمله قرار گرفت.در این میان، معدود افرادی در داخل کشور مدعی بودند باید از دادن هر گونه پاسخی به رژیم اشغالگر قدس خودداری کرد تا منجر به تحریک بیشتر تل آویو و حامیانش نشد! این درخواست، با اصول و ثوابت غنی گفتمان انقلاب اسلامی و سیاست خارجی انقلابی همخوانی نداشت. در قاموس و منظومه انقلاب اسلامی، تسلیم در برابر دشمن و تن دادن به ذلت اساسا معنا و مفهومی ندارد. فرمایشات رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی در خصوص لزوم تنبیه دشمن متجاوز صهیونیستی و وعده قطعی ایشان مبنی بر این موضوع، بار دیگر پویایی و قاطعیت نظام جمهوری اسلامی و تعلق خاطر آن به گفتمان مقاومت را نشان داد. در نهایت، وقوع عملیات وعده صادق، خط بطلانی پررنگ بر ادعای کسانی بود که تصور می کردند جمهوری اسلامی ایران جنایت اخیر صهیونیستها را پذیرفته یا حتی در ازای عدم واکنش به آن در صدد امتیازگیری های مدنظر منطقه ای خود می باشد! ایران اسلامی نشان داد که قاطعیت و درایت دو رکن اصلی راهبردپردازی آن در مواجهه با تحولات جهانی محسوب می شود و خروجی این دو، ایجاد عزت و غرور برای ملت ایران است. 

دلیل استقبال گسترده همه سلایق و گروهها (به جز عده اندکی که کاملا معلوم الحال هستند) از اقدام دشمن شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ناظر بر تعلق خاطر مشترک دهها میلیون ایرانی به سرزمین و داشته های خود است. دشمن صهیونیستی با حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، عملا به خاک ایران تجاوز کرد و در مقابل، با گردش صدها پهپاد و موشک کروز بر فراز آسمانهای خود ، فرار گسترده ساکنان اراضی اشغالی به پناهگاهها و در نهایت انهدام بخش عمده ای از پایگاه نظامی خود در صحرای نقب مواجه شد.

در چنین معادله ای، برنده و بازنده مشخص هستند! بازنده مطلق این میدان، صهیونیستها و غرب و کسانی هستند که هنوز دل در گروی سازش با دشمن بزرگ ایرانیان یعنی تل آویو هستند. رژیم اشغالگر قدس درجریان تحولات اخیر منطقه بار دیگر نشان داد که اساسا ایران و خاک آن را دشمن خود پنداشته و از نام کشورمان، با هر انگیزه ای که بر زبان آورده شود هراس دارد. در برابر چنین دشمن وقیح و بدذاتی نباید ذره ای عقب نشینی کرد.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی با کمک به رژیم صهیونیستی! + فیلم
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • خطیب زاده: ایران هم توان و هم ظرفیت دفاع از خود را دارد
  • سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی هدف حمله پهپادی حزب الله قرار گرفت + فیم
  • اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی