Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@08:08:25 GMT

باشگاه پرسپولیس: پنجره نقل و انقالات بسته نشده است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۶۴۴۱

به گزارش فارس، علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس درباره وضعیت سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: وضعیت خوب است ما با روحیه خوب آمدیم و تمرینات را شروع کردیم. البته مشکلاتی در هماهنگی تیم‌ها وجود داشت که رفع شد. ما یک برد روحیه‌بخش به دست آوردیم و تمرینات به خوبی برگزار می‌شود.

مدیر رسانه‌ای حضور 6 تیم در یک هتل خوب نیست و همان روز اول این موضوع را گفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خیلی مشکل داشتیم و حتی برای هماهنگی زمان تمرین مشکلاتی بود که البته رفع شد. ما هم قرار بود هتل را تغییر دهیم که البته هنوز محقق نشده است.

اشرف درباره اینکه نیمی از تیم تغییر کرده و زمان زیادی لازم است تا تیم هماهنگ شود، گفت: بله 7 بازیکن جدید آمدند که پرسپولیس را دوست دارند. گل‌محمدی هم گفته بود بازیکنان جدید نیاز به هماهنگی دارند. در بازی قبل این اتفاق افتاد و در نیمه دوم این هماهنگی رخ داد. این فصل لیگ قهرمانان بسیار عجیب شده است. به خاطر تصمیم سیاسی و غیرورزشی که کنفدراسیون آسیا گرفت مبنی بر اینکه ایران نمی‌تواند میزبان باشد امتیاز میزبانی را از دست داد و به خاطر کرونا بازی‌ها متمرکز برگزار شد. شرایط سخت بود اما توانستیم بازی اول را ببریم. پرسپولیس تیمی است که چند بازیکن آن در لیگ قهرمانان بوده و تجربه آنها کمک می‌کند. امیدوارم شاهد صعود تیم به مرحله بعد باشیم.

وی در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم، درخصوص وضعیت برانکو، یادآور شد: موضوع برانکو پیچیده شد. از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم مسائل زودتر حل شود. طبق آخرین صحبتی که با فدراسیون داشتیم پنجره باشگاه هنوز به صورت رسمی بسته نشده و هیچ نامه رسمی مبنی بر بسته شدن نقل و انتقالات به ایران نرسیده و منتظر رای فیفا هستیم. در این چند روزی که اینجا بودیم مدیریت باشگاه حواسش به تیم بود و پول تو جیبی به بازیکنان داده شده است. فشار زیادی به باشگاه وارد شد از جمله مسئله برانکو و قراردادها که همه باعث شد تا شرایط سخت شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات موفق شد در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه از سد تیم پرستاره الهلال عبور کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

الهلال که هزینه زیادی طی چند سال اخیر انجام داده و ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال را به خدمت گرفته، نتوانست برای چهارمین سال متوالی راهی فینال شود و این موضوع برای این تیم و هوادارانش یک شکست محسوب می‌شود.

از سال ۲۰۱۷ تا قبل از فصل جاری، فقط دو تیم پرسپولیس و الهلال از غرب آسیا به فینال رسیده بودند و امسال با صعود العین به فینال، سلطه ۷ ساله این دو تیم به پایان رسید. در ۷ سال اخیر الهلال ۵ بار و پرسپولیس هم ۲ بار راهی فینال شده بودند.

قرمز‌های پایتخت ایران در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به ترتیب با هدایت برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل محمدی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شدند، ولی هر دو بار در کسب عنوان قهرمانی ناکام بودند و دستشان به جام نرسید. سرخ‌پوشان در فینال‌ها به ترتیب مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی شکست خوردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو