Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: منفعت طلبی، رعابت نکردن حق تقدم و بی‌توجهی به راه‌اندازی کارهای مردم باید در دستگاه‌های دولتی از بین برود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز(۲۸ شهریورماه) در جمع نمازگزارن بندرعباس، 

ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: این دوران طلایی برای ملت ایران با وجود همه تحریم‌های ظالمانه و خاطرات خرابی‌های جنگ و خون ریختن‌ها ولی برکاتی برای کشور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در دفاع مقدس تفاوت بین ظالم و مظلوم برای ملت ایران مشخص شد و باعث شد دوست و دشمن را بشناسیم و درک کنیم که باید در همه زمینه‌ها روی پای خود بایستیم.
خطیب نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته در بندرعباس خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی، ایران را تحریم کردند اما این ملت توانستند ایستادگی را معنا کنند و ریشه‌های انقلاب در دوران دفاع مقدس مستحکم و روشن شد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: حتی دوران هشت سال جنگ تحمیلی ایران باعث شد که کشورهای درگیر جنگ‌های طولانی، جانی دوباره بگیرند و مقاومت را سرلوحه خود قرار دهند.
حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده یادآور شد: دفاع مقدس روح انقلابی در ایران ایجاد کرد و ما با وجود ریختن خون‌های جوانان کشورمان حتی برای یک لحظه هم ناراضی و پشیمان نیستیم زیرا همچنان آرمان‌های امام راحل‌(ره) را ادامه خواهیم داد.
وی تصریح کرد: امروزه رسیدن به خودکفایی در زمینه تسلیحاتی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
وی خطاب به دستگاه‌های مختلف در استان گفت: هفته ارزشمند دفاع مقدس در شرایط ویروس کرونا هم نباید از یاد برده شود و در جلوی همه ادارات یک المان یا نمادی از این دوران نصب شود.
امام جمعه بندرعباس بیان کرد: برگزاری دهمین کنگره امام سجاد(ع) در این استان ابعاد ملی و بین‌المللی داشت که بنام مردم هرمزگان ثبت شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده عنوان کرد: در این کنگره با ۱۵کشور مختلف رایزنی و در نتیجه بستر شعار گسترده‌ای از ترویج فرهنگ صحیفه سجادیه در جهان فراهم شد و همچنین نصف استان‌های کشور نیز به این کنگره متصل شدند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: کارهای بزرگی نیز پس از برگزاری دهمین کنگره امام سجاد(ع) صورت گرفت که در این زمینه نیز به زودی شاهد راه‌اندازی صحیفه‌شناسی در استان قم خواهیم بود.
خطیب نماز جمعه بندرعباس اضافه کرد: همچنین ۵۰ حافظ صحیفه سجادیه در بشاگرد یکی از دورترین مناطق محروم استان وجود دارد که از امامان جمعه در سراسر استان نیز درخواست میکنیم صحیفه‌خوانی را ترویج دهند تا مردم بیشتر با دعاهای نورانی امام سجاد(ع) آشنا شوند.
وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته ۱۵نفر از مراجع عظام و وتقلید در کشور برای کنگره پیام‌هایی ارسال کرده بودند که امسال هم ۳ نفر از مراجع تقلید نیز پیام‌هایی داشتند.
امام جمعه بندرعباس افزود: تقوای الهی یکی از مصادیق بسیار با اهمیت در جامعه اسلامی است که پیوندهای اجتماعی را مستحکم می‌کند.
حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده اظهار کرد: کارکنان ادارات و دستگاه‌های مختلف فعال در استان باید به امر به معروف و نهی از منکر توجه بیشتری داشته باشند و به درستی به وظایف خود در مقابل ارباب رجوع عمل کنند.
وی ادامه داد: هر انسانی باید برای کسب روزی حلال در زمان معین شده در محل کار حاضر شود و از وقت ندزدد زیرا آن زمان مربوط به انجام دادن امورات مردم است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: منفعت طلبی، رعایت نکردن حق تقدم و بی‌توجهی به راه‌اندازی کارهای مردم باید در دستگاه‌های دولتی از بین برود.
وی خطاب به مدیران دستگاه‌های مختلف استان گفت: هر چند که وظایف مدیریت بسیار است اما برای حل مشکلات ارباب رجوع‌ها یک روز در هفته را به ملاقات حضوری اختصاص دهید.
امام جمعه شهر بندرعباس در پایان تصریح کرد: باید پاکیزگی در ادارات، ایجاد محل مناسب انتظار برای ارباب رجوع، رسیدگی به شکایات مردم و کاهش زمان پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان در همه دستگاه‌ها رعایت شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماینده ولی فقیه حجت الاسلام عبادی زاده دستگاه ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد