Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان صدر عراق به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که به افتتاح سفارت در بغداد فکر نکند، چراکه این اقدام پایان کار رژیم اشغالگر را رقم خواهد زد.

به گزارش ایسنا، به نقل از بغداد الیوم، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق با قرائت بیانیه‌ای در خطبه نماز جمعه امروز به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این بیانیه آمده است: از بنده خدا مقتدی صدر به دشمن خدا بنیامین نتانیاهو؛ به تو نسبت به وارد شدن به عراق، کشور معصومین و فکر کردن به افتتاح سفارت در بغداد هشدار می دهم، چراکه این اقدام طبق آیات قرآن پایانتان را رقم خواهد زد.

وی در ادامه به آیاتی از سوره اسراء درباره قوم بنی اسرائیل اشاره کرد و گفت: سپس خطاب به مستضعفان در شرق و غرب جهان می‌گویم که عادی سازی روابط یک تحقیر و توهین است. هیهات منا الذله.

مقتدی صدر همچنین تأکید کرد: ما هرگز شهدای انقلاب سنگ (انتفاضه اول فلسطین) را فراموش نخواهیم کرد؛ چراکه فلسطین همیشه در دل و وجدان ما زنده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مقتدي صدر بنیامین نتانیاهو عادی سازی روابط با اسرائیل مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) پیامی تصویری را از یک اسیر صهیونیست منتشر کرد.

این اسیر صهیونیست در این پیام تصویری خطاب به نتانیاهو و کابینه‌اش گفت: آنچه را از شما انتظار می‌رود انجام بدهید و ما را همین حالا به خانه‌هایمان بازگردانید. آیا این موضوع برای شما به کاری سخت مبدل شده است؟

وی افزود: بنیامین نتانیاهو، تو و کابینه‌ات باید از خودتان خجالت بکشید؛ زیرا شما در حق من و هزاران اسراییلی دیگر کوتاهی کردید. باید از خودتان خجالت بکشید؛ زیرا ۲۰۰ روز است که ما را رها کرده‌اید، تمامی اقدامات ارتش شکست خورده است و مواد منفجره نیروی هوایی ارتش نزدیک به ۷۰ اسیر دیگر مانند مرا کشته است.

این اسیر صهیونیست ادامه داد: شما باید از خودتان خجالت بکشید؛ زیرا تمامی پیشنهادهای توافقی را که به شما ارایه شده رد کرده‌اید. نمی‌خواهید این کابوس را تمام کنید؟

وی افزود: بنیامین نتانیاهو و کابینه نتانیاهو، در هنگامی که شما به همراه خانواده‌هایتان مهمانی‌های شام را برگزار می‌کنید، به ما بازداشتی‌ها فکر کنید.

این اسیر صهیونیست خطاب به نتانیاهو و کابینه‌اش گفت: زمان آن رسیده که مناصبتان را ترک کنید، از وزارتخانه‌ها خارج شوید و خانه‌شین بشوید.

کد خبر 6088048

دیگر خبرها

  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • ببینید | پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو+ فیلم
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین
  • نگاهی به توافق‌های جدید بین ترکیه و عراق
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق