Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل بنیتس سرمربی اسبق چلسی با صحبت های اخیرش تا حدی فرانک لمپارد را تحت فشار گذاشت.

رافائل بنیتس سرمربی 60 ساله اسپانیایی که هم اکنون سرمربی دالیان چین است، در اواخر سال 2012 به عنوان سرمربی موقت چلسی برگزیده شد و توانست این تیم را به قهرمانی لیگ اروپا در فصل 13-2012 برساند. به گزارش طرفداری، رافائل بنیتس در مصاحبه با دیلی میل در خصوص هزینه های اخیر رومن آبراموویچ صحبت کرد:

قهرمان شدن با چلسی در لیگ اروپا یعنی ما موفق شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دوران حضورم در چلسی هیچ حسرتی ندارم زیرا ما سخت کار کردیم تا موفق شویم. مشکل چلسی در آن زمان این بود که آن ها می خواستند به هر قیمت قهرمان شوند و اگر اوضاع کمی بد پیش می رفت، سرمربی تیم را عوض می کردند. آن ها در عین حال در تلاش بودند تا سیستم باشگاه را بهبود ببخشند. مایکل امنالو به عنوان مدیر ورزشی خیلی خوب کار کرد و آکادمی چلسی را به خوبی تقویت کرد. حالا می توانید ببینید که رومن آبراموویچ برگشته و با خرید بازیکنان با کیفیت، از چلسی حمایت می کند. امسال چلسی و منچستریونایتد باید موفق شوند چرا که آن ها طی سال های اخیر پول زیادی خرج کرده اند. 

همچنین بخوانید:

کای هاورتس به چلسی پیوست / رسمی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رافائل بنیتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری جالب همسر رافائل سیلوا

همسر رافائل سیلوا استوری جدیدی را منتشر کرد.

رافائل سیلوا این روز‌ها در تمرین استقلال غایب است. حالا همسر رافائل سیلوا تصویر جالبی را از پسرش منتشر کرده که در آن پسر این بازیکن، پیراهن استقلال تهران را به تن دارد. او در این خصوص نوشت: پسر استقلالی من.


منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • گواردیولا: پالمر برای دو فصل درخواست خروج داد؛ حذف از اروپا را باید پذیرفت
  • اوزیل: بارسلونا مقصر افت ال کلاسیکوهای اخیر است؛ رئال مادرید می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود
  • رودست به بایرن: ناگلزمان تا 2026 در آلمان
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • (عکس) استوری جالب همسر رافائل سیلوا