Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین قسمت از برنامه «نردبان» با بررسی پرونده مستندهای سیاسی نگاهی به کارنامه پاتریشیو گوسمان، مستندساز مشهور شیلیایی دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، یازدهمین قسمت از فصل جدید این برنامه تلویزیونی امشب روی آنتن شبکه مستند می‌رود. این قسمت از برنامه به سراغ مستندهای سیاسی رفته و نگاهی به آثار پاتریشیو گوسمان، مستندساز شیلیایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخش گفت‌وگوی بین‌الملل، پاتریشیا افدرهاید در برابر دوربین نشسته و با حامد شکیبانیا از تجربیات سینمایی خود و وضعیت سینمای مستند در ایران صحبت می‌کند.

در این قسمت از برنامه، آیتم‌ جدید خود با عنوان «گفت و جو» را آغاز خواهد کرد تا به پرسش‌های متداول مستندسازان پاسخ دهد. در این آیتم، روبرت صافاریان و پیروز کلانتری _ مستندساز _ به سوالات بینندگان پاسخ می‌دهند. در بخش مستند خلاق نیز حنیف شهپرراد درباره شروع فیلم مستند صحبت کرده و نسیم نجفی به بررسی عنصر خلاقیت در مستند «سالوادور آلنده» اثر مستندساز شیلیایی می‌پردازد.

طبق اعلام، دیگر مهمان برنامه این هفته، مهدی میرتیموری، دبیر اجرایی چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند است. او آخرین اخبار این جشنواره را بیان می‌کند.

علاقه‌مندان برای مشاهده کامل آیتم‌های برنامه می‌توانند به سایت شبکه مستند به آدرس http://www.doctv.ir/nardeban و صفحه اینستاگرام برنامه به آدرس https://www.instagram.com/nardebandoc مراجعه کنند.

«نردبان»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که گفته تلاش می‌کند فیلم و عکاسی مستند را به علاقه‌مندان آموزش دهد. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور جمعه‌ها ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه مستند می‌رود و بازپخش آن شنبه‌ها ساعت ۱۵ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شبکه مستند شبکه مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، پنج شنبه و جمعه خلاصه قسمت‌های ۱ تا ۹ سریال «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا پخش می‌شود.
قرار است روز پنج‌شنبه خلاصه (قسمت‌های ۱ تا ۵) و جمعه (قسمت‌های ۶ تا ۹) پخش شود.
«جا میونگ گو» یک سریال تاریخی کره‌ای است که همان جذابیت‌های معمول این سریال‌ها مانند ساخت خوب و داستان پردازی جذاب را دارد و برای مخاطب ایرانی که در سال‌های اخیر با این سریال‌ها آشنا بوده می‌تواند جذابیت خاص خود را داشته باشد.
این سریال ادامه‌ای برای داستان نخستین فرمانروایان امپراتوری گوگوریو است و روایتگر ادامه دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ است.
در خلاصه داستان آن آمده است: امپراطوری ناکرانگ طبل مقدسی داشت که در زمان حمله دشمن خودبه‌خود به صدا در می‌آمد و همه را مطلع می‌کرد تا گرفتار شبیخون نشوند.
جونگ ریو وون در نقش شاهزاده جامیونگ، جونگ کیونگ هو در نقش شاهزاده هودونگ، پارک مین یونگ در نقش شاهزاده لاهی، مون سونگ گون در نقش موهیول پادشاه گوگوریو بازیگران اصلی این سریال کره‌ای هستند و لی میونگ وو هم کارگردانی آن را بر عهده داشته است.
سریال «جومونگ ۳: جا میونگ گو» ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعات ۱۳،۷،۱ بازپخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • الهیه؛ ترویج مفاهیم نهج البلاغه و خطبه همام روی موج رادیو
  • از «بیجه» چه می‌دانید؟/ چالش‌های تولید یک مستند انتقادی
  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • مستند «متخصصان فرار بزرگ» از شبکه فراتر 
  • «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2
  • «فرهنگ» سوژه هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» شد
  • اخبار کوتاه ۸ فروردین
  • آیتم‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود