Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه طی امروز و فردا (۲۸ و ۲۹ شهریور) جوی صاف و آرام در بیشتر مناطق کشور حاکم است، تصریح کرد: دمای هوا در سواحل دریای خزر نیز افزایش موقتی خواهد یافت. همچنین اواخر وقت فردا و طی روز یکشنبه (۳۰ شهریور) با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و برخی مناطق استان اردبیل رشد ابر، رگبار باران، گاهی وزش باد شدید و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بارش در استان گیلان و غرب مازندران از شدت بیشتری برخوردار است، گفت: طی این مدت دریای خزر نیز مواج خواهد بود همچنین طی روز دوشنبه (۳۱ شهریور) در برخی مناطق استان‌های اردبیل و گیلان و روز سه‌شنبه (۱ مهر) به ویژه طی ساعات بعد ازظهر در مناطق شمالی استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز چهارشنبه (۲ مهر) با عبور سامانه بارشی از نوار شمالی کشور در برخی مناطق شمالی استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل جنوبی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی وزش باد، کاهش نسبی دما، ابرناکی، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

ضیاییان ادامه داد: طی روز جمعه (۴ مهر) در مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۹ شهریور) صاف همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۳۰ شهریور) نیز صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هواشناسی وزش باد ابرناکی دریای خزر پیش بینی وزش باد طی روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل

مجید کوهی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

او با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، گفت: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • تداوم سامانه بارشی تا آخر هفته در فارس