Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:12:04 GMT

نظام بیمه ای کشور در مورد خسارت کشاورزان تدبیر کند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۶۷۸۶

نظام بیمه ای کشور در مورد خسارت کشاورزان تدبیر کند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های امروز نمازجمعه رشت با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ۳۱ شهریور یاد آور سالروز تلخ حمله صدام به خاک ایران است.

وی با اشاره به رشادت و جان فشانی و از خودگذشتگی رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، افزود: عزت، اقتدار و قدرت امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان مدیون همین رشادت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رشت عزت ملت ایران و ذلت استکبار جهانی در برابر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را دستاورد دفاع هشت ساله دانست و گفت: دفاع ملت ایران در جنگ هشت ساله سبب دمیده شدن جان دوباره به مقاومت در جهان اسلام شد.

وی در ادامه به دستاوردهای به دست آمده در حوزه دفاعی کشور اشاره و تصریح کرد: رسیدن به جایگاه امروز در حوزه دفاعی از در سایه جنگ هشت ساله کسب شد و امروز دیگر در حوزه دفاعی نیازی به کشورهای دیگر نداریم.

آیت الله فلاحتی، گره زدن دو انتخابات ریاست جمهوری ایران و آمریکا را از برنامه‌های دشمن عنوان کرد و افزود: دشمن می‌خواهد پل ارتباطی بین انتخابات آمریکا و ایران ایجاد کند و برخی آدم‌های سست عنصر داخلی نیز فکر می‌کنند این امر در وضعیت معیشتی مردم تأثیرگذار است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به مشکلات موجود در کشور آمریکا در همه بخش‌ها و زمینه، تأکید کرد: کشوری که در تأمین معیشت مردم خود دچار مشکل است چگونه می‌تواند مشکلات کشور ما را حل کند.

وی با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته دشمن در همه بخش‌ها و زمینه نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار داده است، گفت: وحدت ملت ایران سبب شکست نقشه‌ها دشمن شده است.

امام جمعه رشت در ادامه خواستار حمایت ویژه دولت از شالیکاران و کشاورزان گیلانی شد و گفت: نظام بیمه‌ای کشور باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به واردات برنج و بروز مشکلاتی برای کشاورزان خواستار ممنوعیت ورود این محصول از سوی دولتمردان و مجلس در هنگام کاشت و برداشت به بازار شد.

آیت الله فلاحتی به مشکلات به وجود آمده در حوزه مدیریت شهری رشت نیز اشاره و با بیان اینکه طی چهار سال گذشته بارها شاهد بروز مشکلاتی در شورای شهر و شهرداری رشت بوده‌ایم که انتظار می‌رود شورا سریعاً شهردار را مشخص و معرفی کند.

وی از اعضای شورای شهر رشت خواست عملکردشان به گونه‌ای باشد که نگاه مردم به شورا تغییر نکند، تأکید کرد: شورا منتخب مردم است ما در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کنیم.

کد خبر 5026800

منبع: مهر

کلیدواژه: رسول فلاحتی خطبه های نماز جمعه رشت ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا هفته دفاع مقدس شیوع کرونا توهین به پیامبر انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم گرگان کرمانشاه محرم 99 زلزله آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۳ هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند و هزار نفر نیز مستمری دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، ظهیر کاظمی در نشست با فرماندار، دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان تنگستان، اظهار داشت: در کشور ۲ میلیون ۵۰۰ هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند.

وی افزود: در استان بوشهر بیش از ۱۵۰ هزار نفر می‌توانند صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر شوند که در حال حاضر ۳۳ هزار نفر عضو هستند و هزار نفر نیز مستمری دریافت می‌کنند.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر ادامه داد: در تنگستان ۲ هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند که ۷۰ نفر مستمری دریافت می‌کنند.

کاظمی اضافه کرد: صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر در راستای تحقق یکی از اصلی‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی که همان عدالت اجتماعی است تشکیل شد.

وی یادآور شد: خدماتی که در این صندوق ارائه می‌شود بعد از صندوق تأمین اجتماعی بزرگ‌ترین صندوق بیمه اجتماعی کشور است در واقع دومین صندوق بیمه اجتماعی است.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر با اشاره اینکه کشاورزان که در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر زندگی می‌کنند، می‌توانند از خدمات صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استفاده کنند، بیان کرد: در صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر ۷۰ درصد حق بیمه توسط دولت پرداخت می‌شود تنها یک سوم آن توسط بیمه‌شدگان یا کشاورزان، روستاییان و عشایر پرداخت می‌شود.

کاظمی افزود: ۲۴۰ رسته کشاورزی و مشاغل مختلفی که پیش‌بینی شده می‌تواند از خدمات صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استفاده لازم داشته باشند.

وی اضافه کرد: نگاه صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر صرفاً نگاه اقتصادی و بالادستی نیست بلکه یک نهاد اجتماعی است که در کنار مسوولیت‌های خودش در حد توان برای رفع مشکلات جامعه و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها است.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر ادامه داد: افرادی که میانگین سنی آنها بین ۱۸ تا ۵۰ سال می‌توانند در صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر عضو شوند، افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۵۰ سال نمی‌توانند عضو صندوق شوند.

کاظمی از طرح بیمه رایگان برای مادران سه فرزندی در مناطق روستایی و عشایری خبر داد و افزود: در راستای جوانی جمعیت دولت خدمات خوبی برای فرزند آوری در نظر گرفته که یکی از موارد که صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر باید انجام دهد بیمه کردن رایگان مادران سه فرزندی است که در استان بوشهر هزار و ۸۰۰ نفر ثبت نام کردند.

وی یادآور شد: شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای تنگستان در جهت اطلاع‌رسانی دقیق و همکاری صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر در خصوص خدمات داشته باشند.

منبع: فارس

کد خبر 747407

دیگر خبرها

  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • پس‌لرزه‌های توئیت کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی /این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است