Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@08:56:34 GMT

دستگیری سارقان لوازم خودرو در طالقان

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۶۷۹۴

دستگیری سارقان لوازم خودرو در طالقان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ سید صالح بذرگری، فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم، محتویات و قطعات خودرو در نقاط مختلف شهرستان طالقان در روز‌های تعطیل، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بذرگری افزود: کارآگاهان با تلاش چندین روزه و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان شده و با بررسی سوابق وی متوجه شدند که نامبرده از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار سطح حوزه استحفاظی شهرستان طالقان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: در ادامه ماموران با شناسایی محل‌های تردد متهم در روستای نساء طالقان با راه اندازی ایست و بازرسی در مسیر تردد این سارق حرفه‌ای در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او  با بیان این که در بازرسی از خودرو متهم تعدادی لوازم مسروقه خودرو از جمله ضبط و باند و ابزارآلات کشف شد افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما پس از مواجهه با مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۲ فقره سرقت لوازم خودرو با همکاری ۲ نفر دیگر اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان با اشاره به دستگیری همدستان متهم در عملیات‌های جداگانه، گفت: با تلاش کارآگاهان همه مال باختگان این پرونده شناسایی شدند.

سرهنگ بذرگری افزود: تجهیز خودرو‌ها به لوازم بازدارنده از جمله دزدگیر و قفل پدال، تاثیر بسزایی در امنیت و به سرقت نرفتن آن دارد.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان سارقان خودرو شهرستان طالقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه شمال شرق تهران

سردار علی ولیپور گودرزی  رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از خانه‌ای در شمال شرق، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پرونده در جریان تحقیقات گفت که خانه را به قصد مسافرت ترک کرده و پس از اینکه به منزل بازگشته متوجه شده که درب منزل تخریب و سارقان اقدام به سرقت طلا و جواهرات و کلیه وسایل خانه جمعا به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال کرده‌اند.

سردار گودرزی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد ۷ مرد جوان با خودرو‌های دنا سفید، پراید و دو دستگاه موتور سیکلت طی ۵ روز متوالی در محل حاضر و اقدام به سرقت کلیه لوازم شاکیه کرده و متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آن‌ها به خانه‌های زیادی در تهران دستبرد زده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه متهمان را در تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آن‌ها را طی عملیات‌های پلیسی دستگیر کردند.

وی فزود: متهمان پس از انتقال به اداره پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از خانه شاکی به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: در بررسی‌های اولیه از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه از جمله، طلاجات، جواهرات، تلویزیون و فرش کشف شد؛ در بررسی‌های بیشتر نیز مشخص شد که سردسته باند با مقداری از پول‌های سرقتی خودرو تیبا دو خریده است.

سردار گودرزی خاطر نشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • ۶۰ فقره سرقت تجهیزات خودرو توسط یک سارق در کرج
  • دستگیری سارقان مسلح حرفه‌ای قبل از اقدام به سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه شمال شرق تهران