Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@15:45:11 GMT

رزمایش کمک مومنانه یوم العباس الگوی کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۶۸۰۵

رزمایش کمک مومنانه یوم العباس الگوی کشور شد

آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: در رفع فتنه‌های 96 و 98 زنجان اول شد و در برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم از جمله یوم‌العباس نیز الگوی کشور شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان، اظهار داشت: پس از گذشت 28 هفته تعطیلی اولین نماز جمعه شهر زنجان امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: زنجان از نظر وضعیت ویروس کرونا،  گاهی نارنجی بود اما با توجه به شرایط و رعایت واجبات و مستحبات از سوی مقام معظم رهبری، نماز جمعه را برگزار نکردیم.   امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: در رفع فتنه‌های 96 و 98 زنجان اول شد و باید در برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم از جمله یوم‌العباس هم باید زنجان رعایت بیشتری انجام می‌داد که خوشبختانه در این زمینه نیز الگو شدیم.   خطیب جمعه زنجان ادامه داد:  مردم زنجان نشان دادند که ولایت مدار بوده و یوم‌العباس با همه عظمتش با ابتکاری جدید و توزیع 110 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه برگزار شد.   نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه برخی هئیت‌های کوچک هم مشکلاتی در برگزاری داشتند، افزود: اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ماه محرم در زنجان بسیار بالا بود و مردم نشان دادند که به عنوان صاحبان اصلی انقلاب در مقابل نگرانی‌ها نیز اجازه نمی‌دهند، مشکلاتی به وجود آید.   آیت‌الله خاتمی گفت: خیرین، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه استان زنجان، گروه‌های جهادی، ستاد اجرایی امام، بنیاد مستضعفین و مراکز نیکوکاری مساجد در رزمایش کمک مومنانه خدمات ارزشمندی را انجام دادند.   وی تصریح کرد: اول ماه صفر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) وارد شام شدند که از اهمیت والایی در تاریخ اسلامی برخوردار است.   نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به نزدیک شدن به اربعین حسینی، ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند:" انقلاب سید الشهدا (ع) با انقلاب زینبی و زین‌العابدینی از 12 محرم آغاز شد.   آیت‌الله خاتمی بیان کرد: شهادت مظلومانه حضرت رقیه (س)، خطبه کوبنده حضرت زینب در قصر یزید و سخنرانی امام سجاد (ع) در مسجد جامع دمشق موجب شد تا یزید از خط خود عقب‌نشینی کرده و با افزایش نفرت مردم نسبت به یزید دستور داد تا اسرا به کوفه بازگردانده شوند.   وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، افزود: حمله ددمنشانه صدام دیوانه به کشور ایران با حضور به موقع مردم خنثی شد، همانگونه که در 40 سال گذشته از همه ترفندها و توطئه‌ها علیه نظام اسلامی استفاده کرده بودند.   خطیب جمعه زنجان افزود: دشمن تصور می‌کرد مردم مجبور به عقب‌نشینی بوده و می‌توانند قدرت خود را مجددا در ایران تثبت ‌کنند اما به اهداف خود نرسیدند.   امام جمعه زنجان یادآور شد: تقدیم 200 هزار شهید در دوران دفاع مقدس نشان دهنده عظمت حضور مردم در این دوران است   امام جمعه زنجان عنوان کرد: رزمایش ذوالفقار پیام مهمی داشت و انصافا ثابت کرد که همانگونه که در 40 سال پیش امام راحل فرمودند نباید ارتش منحل شود و مقام معظم رهبری فرمودند ارتش شجره طیبه است، ارتش در این رزمایش ثابت کرد که ارتش شجره طیبه است.   وی گفت: این رزمایش که با مشارکت نیروی هوایی، یگان پهبادی و زمینی با فنآوری‌های پیشرفته برگزار شد، برای کشورهای ذره‌بینی کشورهای منطقه نیز پیام داشت.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان زنجان یوم العباس جمعه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم خوروبیابانک از عملیات وعده صادق

دریافت 24 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات موفق وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ️با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، امام جمعه شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای اداری، کارکنان ادارات، بسیجیان، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان، کارگران، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در میدان حضرت امام خمینی (ره) شهر خور برگزار شد.

کد خبر 6082494

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • راهپیمایی مردم خوروبیابانک از عملیات وعده صادق
  • آغاز راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم ایلام در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • الگوی حکمرانی تولید تدوین شود/ اگر به مردم میدان داده شود جهش تولید اتفاق می‌افتد
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است