Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@23:01:03 GMT

حال عمومی مهران رجبی خوب نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۶۸۱۰

حال عمومی مهران رجبی خوب نیست

پزشک معالج مهران رجبی در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان با اشاره به وضعیت عمومی وی گفت: حال عمومی این هنرمند خوب نیست و مردم برایش دعا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساخت سریال شهید مجید شهریاری هفته گذشته با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زنجان آغاز به کار کرد و قرار است در این سریال که از اوایل سال 1400 به روی آنتن خواهد رفت، دوران کودکی تا لحظه ترور این شهید هسته‌ای کشورمان را به تصویر بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بازیگران این سریال تلویزیونی مهران رجبی  بازیگر شناخته شده کشورمان است که شخصیت "مش باقر" پدربزرگ شهید مجید شهریاری را ایفا می‌کند. متاسفانه این بازیگر چند روزی است که در زنجان مبتلا به کرونا شده و در زنجان و در بیمارستان امام حسین(ع) بستری شده است.

الهام صدر، فوق تخصص عفونی و پزشک معالج مهران رجبی در بیمارستان امام حسین(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: حال عمومی مهران رجبی خوب نیست و از مردم می‌خواهم برای بهبودی او دعا کنند.

وی با بیان اینکه حدود یک هفته‌ای است که مهران رجبی در این بیمارستان بستری شده است، گفت: او به بیماری کووید 19 مبتلا شده است و متاسفانه شرایط وی بسیار وخیم است.

پزشک معالج مهران رجبی در بیمارستان امام حسین(ع) با بیان اینکه فعلا مشخص نیست او چه زمانی از بیمارستان مرخص شود، گفت: مهران رجبی فعلا نمی‌تواند با هیچ‌کسی ملاقات داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان امام حسین ع مهران رجبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری در رواق امام خمینی (ره) حرم امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

اجتماع مردمی وعده صادق سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه از ساعت ۱۹ در رواق امام خمینی (ره) حرم امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود در این مراسم حسین طاهری مداحی خواهد کرد.

کد خبر 6079477 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود
  • خاطره مهران رجبی از گلریز و واکنش به آهنگ خجسته باد | ویدئو
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • ساخت مستند فرمانده لوتی‌ها
  • اظهارنظر مهران رجبی درباره فرهنگ و اقتصاد
  • نورافشانی میدان امام حسین اصفهان در جشن موفقیت عملیات وعده صادق
  • فیلم/ اعلام انزجار زائران کربلا در حرم امام حسین(ع)
  • ثبت امانت بیش از یک میلیون نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی خوزستان
  • انجام اولین عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان
  • دستگیری اراذل و اوباش در آزادراه زنجان-تبریز