Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسخه جدید پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار با ویژگی‌ها و قابلیت‌های به ‌روز و ایجاد بسترهای لازم برای گسترش به سه زبان مختلف، همزمان با همایش مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران رونمایی و به‌صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ایثار»، نسخه جدید این پایگاه دارای مشخصات فنی به‌روز و گرافیک جدید است و تلاش شده نمادهای مبتنی بر ایثار و شهادت در آن گنجانده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کیفیت‌بخشی به تصاویر و فیلم‌ها و امکان اطلاع‌رسانی فوری به مخاطبان با بخش‌های ویژه از قابلیت‌های نسخه جدید نرم‌افزار سایت ایثار محسوب می‌شود.
برای نخستین بار امکان ایجاد صفحات انگلیسی و عربی در این سایت فراهم شده و این صفحات با استفاده از مطالب ارسالی اداره کل امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌زودی ایجاد خواهد شد.

انطباق کامل با تلفن‌ها و دستگاه‌های همراه و همچنین استفاده از به‌روزترین فناوری‌های طراحی سایت از دیگر ویژگی‌های نسخه جدید سایت ایثار است.
از امکانات مهم موجود در این سایت بخش میز خدمت است که ایثارگران عزیز می‌توانند از طریق آن بخش مهمی از خدمات و اطلاعات مورد نیاز خود را بدون مراجعه حضوری و در کوتاهترین زمان ممکن دریافت کنند.

نسخه جدید پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار به نشانی www.issar.ir با همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع و تلاش‌ اداره کل آمار و فناوری اطلاعات توسط اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران راه‌اندازی شده است./ ایرنا 

 

 


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پایگاه اطلاع رسانی نسخه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ضمن پوزش از مسافران پرواز شماره ۷۱۸ مورخ ۹ فروردین در مسیر استانبول- تهران، اعلام کرد: پرواز فوق در روز هشتم فروردین ماه توسط اداره کل کنترل و عملیات پرواز هما باطل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «حسام قربانعلی» مدیرکل روابط عمومی هما درباره پرواز شماره ۷۱۸ در مسیر استانبول- تهران اظهار کرد: از آنجا که فروش بلیت‌های پرواز فوق به صورت چارتری انجام یافته، مسؤولیت کل پرواز از جمله اطلاع رسانی و پرواز جایگزین، برا ساس قرارداد منعقده بین هما و چارتر کننده، بر عهده شرکت مذکور است و هیچ گونه اطلاعات تماسی از مسافران در سامانه‌های هما ثبت نمی‌شود.

وی گفت: همچنین با وجود عدم مسئولیت اطلاع رسانی فوق، شعبه هما در ترکیه به‌صورت شبانه روزی ضمن پاسخگویی و حضور در نزد مسافران، تلاش کرده است تا حداکثر همکاری لازم با مسافران برای مراجعت ایشان انجام شود.

قربانعلی ادامه‌داد: همچنین برابر بررسی‌های انجام شده، تعداد مسافران این پرواز ۲۲۰ نفر بوده است که برای تعداد زیادی از این مسافران اطلاع رسانی به موقع انجام شده و بقیه افراد به‌علت سفر خارج از کشور تلفن همراه خود را از دسترس خارج و یا خاموش نگه داشته‌اند که این امر فرآیند اطلاع رسانی را با مشکل مواجه کرده است.

وی بیان‌داشت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن پوزش مجدد از مسافران گرامی، به صورت شبانه روزی در تلاش است تا ضمن ایجاد رضایتمندی و پاسخگویی به‌موقع، حداکثر ایمنی و آرامش را برای مسافران به ارمغان آورد.

منبع: ایرنا

کد خبر 740111

دیگر خبرها

  • عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران
  • عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران
  • بهره برداری از فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار در سال جدید
  • شهادت ۲۰۰ فلسطینی در حمله به بیمارستان شفا
  • آخرین اطلاع رسانی وزیر نفت درباره بنزین
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • چطور از آخرین تغییرات قیمت بلیط تورنتو مطلع شویم؟