Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا بر آموزش "میهن پرستانه" در مدارس این کشور تاکید کرده و گفته که قصد دارد کمیته‌ای را برای ارتقای این آموزش ایجاد کند.

دونالد ترامپ در سخنانی در آرشیو ملی واشنگتن به آموزش‌های نژادپرستی که به گفته او باعث از بین بردن وحدت ملی در کشور است، حمله کرد.

رئیس جمهور آمریکا گفت که این کشور بر پایه آزادی، بنا نهاده شده، نه ظلم و ستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بخشی از سخنانش گفت: "تنها راه وحدت ملی به اشتراک گذاشتن هویت‌مان به عنوان آمریکایی است. به همین دلیل بسیار ضروری است که سرانجام آموزش میهن پرستانه را به مدارس خود بازگردانیم."

به گزارش بی.بی.سی ترامپ همچنین گفت: "به جوانان ما آموخته خواهد شد که آمریکا را با جان ودل دوست داشته باشند."

در حالی که تنها شش هفته به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده، گفته شده که ترامپ در تلاش است تا پایگاه راستگرایان خود را در برابر آن چه که او طرح چپگرایان برای تغییر سبک زندگی آمریکایی عنوان کرده، تهییج کند.

دونالد ترامپ این سخنان را در حالی بیان کرده که آمریکا در ماه‌های گذشته صحنه اعتراضات ضد نژاد پرستی بود. این اعتراضات در پی چند مورد تیراندازی و کشتن مظنونان سیاهپوست توسط نیروی پلیس صورت گرفت.

به گفته فعالان، این ناآرامی‌ها منعکس کننده خشم عمومی از ناکامی آمریکا در مقابله با نژادپرستی است.

در این اعتراضات همچنین مجسمه‌هایی تاریخی متعلق به شخصیت‌های سیاسی این کشور که در برده داری در تاریخ آمریکا نقش داشتند، پایین کشیده شد.

از ترامپ به خاطر این که همواره گروه‌های افراطی چپ گرا و آنارشیست‌ها را مسبب ناآرامی‌ها می‌داند، انتقاد می‌شود./ ایسنا 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا مخبردزفولی، رئیس فرهنگستان علوم ظهر شنبه با رضا مرادصحرایی، وزیر آموزش و پرورش در فرهنگستان علوم دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار در راستای همکاری و تعامل فرهنگستان علوم با وزارت آموزش و پرورش برای تقویت جریان علم کشور در حوزه‌های مختلف صورت گرفت.

رئیس فرهنگستان علوم از اهتمام وزیر آموزش و پرورش به اجرائی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قدردانی و با تاکید بر اهمیت تهیه نقشه راه سند تحول، از ارائه آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تصویب استقبال کرد.

مخبر دزفولی، رئیس فرهنگستان علوم از آمادگی فرهنگستان علوم برای همکاری با آموزش و پرورش در موضوعات مختلف علمی خبر داد و گفت: گفتمان سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس مدنظر باشد تا جهت گیری علمی متناسب در کشور ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند
  • مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد
  • اجرای نهضت ملی سواد سلامت آموزی در مدارس ۱۰ استان کشور