Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق استقلال در اقدامی قابل توجه، عکس پروفایل واتساپش را به لوگوی استقلال تغییر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالیکه باشگاه استقلال دو روز پیش و طی بیانیه ای رسمی اعلام کرد که داستان استقلال و آندره آ استراماچونی به پایان خط رسیده است، اما اکنون سرمربی ایتالیایی با تغییر عکس پروفایلش، خبر ساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضیه از این قرار است که استراماچونی در نرم افزار اجتماعی واتساپ عکس پروفایلش را تغییر داده و تصویری از یک مشت با حک لوگوی استقلال با دو ستاره بر وسط آن، باعث بروز شایعاتی شده است.

در حالیکه استقلال در آستانه دربی نیمه نهایی جام حذفی در مقابل پرسپولیس قرار داشت، احمد سعادتمند به همراه مدیران این تیم آنچه که مذاکره جهت کاهش غرامت قرارداد استرا نامیده شد، راهی ایتالیا شدند هر چند اخباری که از این جلسه به بیرون درز کرد، حکایت از مذاکرات سعادتمند با استرا جهت بازگشت این سرمربی ایتالیایی به ایران بود.

پس از انتشار اخبار مذاکره استرا و سعادتمند، فرهاد مجیدی از هدایت استقلال استعفا داد هر چند در آستانه فینال جام حذفی به این تیم بازگشت ولی حاشیه های شدید پیرامون این باشگاه، منجر به از دست رفتن قهرمانی در جام حذفی شد.

با افزایش شایعات پیرامون بازگشت استراماچونی، هواداران استقلال چند روزی با به راه انداختن هشتگ بازگشت استرا در فضای مجازی، درخواست برگرداندن این سرمربی به ایران را داشتند ولی قانون منع ورود مربی و بازیکن خارجی به ایران، سد بزرگی بر سر راه مدیران استقلال در جهت برگرداندن استراماچونی به ایران بود.

حالا این سرمربی ایتالیایی با تغییر عکس پروفایلش به لوگوی استقلال، خبرساز شده و باید منتظر ماند و دید دلیل استراماچونی برای انجام این کار، چه بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استراماچونی استراماچونی استقلال لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس تراکتورسازی یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول لوگوی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره استقلال به تمرین

باشگاه استقلال برای ستاره ازبکستانی‌اش بلیت گرفته تا او امشب به ایران برگردد.

به گزارش مشرق، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!