Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مجتبی صدیقی در باره اقدامات در نظر گرفته شده در خوابگاه ها برای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت دانشجویان اظهار داشت: همه پروتکل های بهداشتی اعلامی به خوابگاه ها، با نظارت کامل رعایت می شود.

رییس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: یکسری تجربیات جدید نیز از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بهره برداری خوابگاه ها در حوزه رشته های علوم پزشکی نیز به اشتراک گذاشته شد و از آنها در خوابگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بهره گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیقی با اشاره به تمهیدات لازم برای برخی دانشجویانی که احتمالا در طول ترم علائم بیماری را دارند، گفت: در خوابگاه ها اتاقی مخصوص و جداگانه ای در نظر گرفته شده تا دانشجویانی که به کرونا مشکوک هستند تا زمانی که به مرکز خدمات درمانی انتقال یابند، اسکان داده شوند.

وی ادامه داد: تعداد دفعات ضد عفونی کردن محیط و اتاق ها در طول روز افزایش داده شده و همچنین یکسری توصیه های خاص در مکان های عمومی خوابگاه مثل آشپزخانه ها و حمام در نظر گرفته شده است.

وجود مکرر ناظران بهداشت در خوابگاه‌ها

رییس سازمان امور دانشجویان عنوان کرد: ناظران بهداشت مرکز بهداشت هر دانشگاهی به صورت مکرر به خوابگاه ها مراجعه می کنند و همه پروتکل های بهداشتی و سلامت دانشجویان را بررسی می کند.

صدیقی خاطر نشان کرد: دانشگاه ها با احتیاط بسیار زیاد و ظرفیت بسیار مطمئن اقدامات لازم را در زمینه حفظ سلامت دانشجویان و جلوگیری از شیوع کرونا انجام داده اند.

وی همچنین پیشتر گفته بود: جمع‌بندی دانشگاه‌ها در خصوص نحوه اسکان دانشجویان خوابگاهی برای ترم جاری این بود که حداکثر بتوانیم ۴۰ درصد ظرفیت خوابگاهی را برای پذیرش دانشجویان در ترم جاری آماده کنیم و بیشتر از این امکان پذیرش وجود ندارد. البته این ظرفیت ممکن است در برخی دانشگاه‌ها ۲۰، ۳۰ یا حتی ۴۰ درصد باشد اما بطور قطع بیشتر از ۴۰ درصد دانشجویان را در خوابگاه‌ها پذیرش نخواهیم کرد.

رییس سازمان امور دانشجویان همچنین گفته بود: همه دانشجویان روز شنبه ۱۵ شهریور ماه در غربالگری به شکل غیرحضوری شرکت و کارنامه سلامت خود را پر کرده اند. این سنجش کمک می کند دانشجویان محتمل مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا شناسایی شوند تا در خصوص آنها تصمیم‌گیری شود.

پربیننده ترین شرط استخدام جدید فرهنگیان از زبان وزیر برنامه مجلس برای افزایش حقوق فرهنگیان بازنشسته! اهواز قرمز شد استخدام ۲۵هزار معلم و تعیین تکـلیف معلمان حق التدریس مجسمه جدید ملانیا ترامپ که نسوز است! +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مراکز درمانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خوابگاه مجتبی صدیقی ویروس کرونا کرونا پروتکل های بهداشتی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت روز آزمایشگاه، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز با حضور در آزمایشگاه مرکز بهداشت از کارکنان زحمتکش این مرکز با اهدای شاخه گل قدردانی کرد.

مختاری گفت: تلاشگران علوم آزمایشگاهی با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا و با فداکاری و گذشت، سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و سلامت جامعه صرف کرده اند. 

وی افزود: توجه به نقش و اهمیت دادن به جایگاه فعالان آزمایشگاهی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و ارتقای خدمات این حوزه بسیار موثر و اثربخش است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز اظهار داشت: بدون شک روز آزمایشگاه، روز سپاس از جان‌ها و اندیشه‌های والایی است که در پویایی نظام سلامت خالصانه تلاش می‌کنند و جامعه بزرگ آزمایشگاهیان، دیده بانان گمنام عرصه‌های سلامت کشور هستند که در راه اعتلای سلامت جامعه همواره می‌کوشند.

دیگر خبرها

  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • نحوه مصرف کرم ضدآفتاب برای مادران باردار و کودکان
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد