Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه یاسوج گفت: دوران دفاع ‌مقدس نشان داد با وحدت و انسجام و تبعیت از ولایت فقیه می‌توان بر دشمنان غلبه کرد و عزت و استقلال کنونی ایران نتیجه مجاهدت‌های دفاع مقدس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ‌نصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس گفت: آن دوران طلایی و پرافتخار بود و جنگ تحمیلی از سوی استکبار جهانی طراحی شد و رژیم بعث عراق آن را اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استکبار جهانی چهار هدف برای راه‌اندازی این جنگ داشت که شامل ساقط کردن نظام و انقلاب نوپا، تصرف خاک ایران، ایجاد امنیت برای رژیم منحوس اسرائیل و جلوگیری از صدور انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به تازگی پیروز شده‌ بود و کشور در شرایط دشواری قرار ‌داشت، رژیم بعث عراق به‌طور همه‌ جانبه از سوی استکبار جهانی حمایت ‌می‌شد و این در حالی بود که ایران توان خرید سیم خاردار و دیگر تجهیزات نظامی را نداشت.

وی افزود: ملت ایران با تمام وجود به میدان آمدند و سرافرازی، عزت و افتخار کسب کردند.

حسینی در ادامه خاطر‌نشان کرد: عوامل مهم پیروزی ملت ایران تاثیر داشت شامل ایمان و معنویت، وحدت و انسجام و تبعیت از ولایت فقیه بود.

ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران دفاع مقدس را نماد عزت و ایثار ملت ایران در مقابل استکبار جهانی عنوان کردندامام جمعه ساری: غیرت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس متجلی شدنماینده ولی فقیه در استان همدان: سرنوشت رژیم صهیونیستی به دست جبهه مقاومت و جوانان فعال در این عرصه رقم می‌خورد​​​​

امام جمعه یاسوج بیان کرد: دوران دفاع مقدس برای ملت ایران درس عبرت است زیرا ثابت شد که با ایمان و وحدت زیر پرچم ولایت فقیه می‌توان به‌خوبی در مقابل دشمنان ایستاد و پیروز شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر مقاومت و رشادت‌های مثال‌زدنی ملت ‌ایران در دوران دفاع ‌مقدس نبود، اینک کشور عزت و استقلال کنونی را نداشت.

وی گفت: دشمنان بدانند اگر کوچکترین تجاوزی به خاک ایران شود، ضربات ما ده‌ها برابر کوبنده تر از دوران دفاع‌مقدس خواهد بود.

حسینی در ادامه اظهار داشت: برای بقای نظام و انقلاب خون‌های زیادی ریخته ‌شد و مردم و مسئولان بدانند که خیانت به خون شهدا مجازات سنگینی به دنبال دارد.

وی افزود: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع ‌مقدس پرافتخار است و به نسبت جمعیت رتبه نخست اعزام به جبهه‌ها را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور‌ شد: قریب به 35 هزار رزمنده از استان ما راهی جبهه‌های جنگ شدند و استان هزار و 800 شهید و افزون بر هزار و 300 جانباز تقدیم انقلاب کرد.

وی گفت: ملت ایران و مردم استان باز ‌هم دفاع مقدس از نظام و انقلاب آماده هر نوع ایثار و فداکاری هستند.

امام جمعه یاسوج در ادامه با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: این اقدام سخیف به بهانه آزادی بیان انجام شد، در حالی که اروپایی‌ها خود را مدعی طرفداری از دموکراسی و حقوق بشر می‌دانند.

وی افزود: این اهانت نتیجه عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی و نشانه ضعف کشورهای اروپایی و عامل ذلت آنان است.

انتهای پیام/541/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد نماز جمعه ستاد نماز جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد ولی فقیه در استان امام جمعه یاسوج استکبار جهانی دوران دفاع ملت ایران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود

امام جمعه کاشان گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق غیور مردان ایرانی، سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی سه شنبه _بیست و هشتم فروردین_ در دیدار با فرمانده و جمعی از اعضای کادر پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل، ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین غیور مردان ایرانی در اقدام تنبیهی مواضع رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: این عملیات به عنوان سیلی محکم ایران به اسرائیل، آمریکا و جبهه باطل، موجب خوشحالی امت اسلامی شد.

وی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه را ناشی از شکست اسرائیل و آمریکا در غزه دانست و افزود: پاسخ قاطع و انتقام سخت ایران، دشمنان را در نیل به اهدافشان ناکام گذاشت و موجب عزت بیش از پیش ملت بزرگ ایران شد.

امام جمعه منطقه کاشان با اشاره به ریشه دار بودن فرهنگ شیطانی برای انحراف جامعه اضافه کرد: جدال شیطان از ابتدای وجود بشریت تاکنون در منطقه و جهان وجود داشته و ادامه دارد اما امروز به شکل‌های مختلف ظاهر شده است.

حسینی با اشاره به هزینه‌های هنگفت استکبار علیه جامعه اسلامی افزود: استکبار جهانی میلیاردها دلار همراه با ارائه تسلیحات و موشک‌ها و تجهیزات نظامی به غده سرطانی در منطقه در صدد سلطه مسلمین است.

وی با اشاره به اینکه عمل به بیانیه گام دوم انقلاب علاوه بر بیمه کردن کشور در مقابل تهدید دشمن، موجب توسعه بیش از پیش جامعه اسلامی شده و از مصادیق لبیک به حضرت فاطمه (س) است، گفت: امروز استمرار ولایت الهی امیرالمومنین (ع)، ولایت فقیه است و باید ببینیم رهبر انقلاب از ما چه انتظاری دارد؛ یکی از آخرین تأکیدات ایشان، صدور بیانیه گام دوم انقلاب است و باید به این دستور عمل کنیم که توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب، عمل به هفت توصیه آخر این بیانیه وظیفه امروز ما است.

امام جمعه منطقه کاشان عنوان کرد: از خانواده شهدا تشکر می‌کنیم، شهیدانی از جمله شهید تهرانی مقدم این امکان را برای جمهوری اسلامی فراهم کردند که از فاصله ۲ هزار کیلومتر مرکز اطلاعاتی و پایگاه‌های مهم رژیم غاصب صهیونیستی را منهدم شود و این از برکت خون شهیدان و جانبازان است.

حسینی ارتش کنونی جمهوری اسلامی را به تمام معنا انقلابی دانست و افزود: وجود ارتش در کنار دیگر قوای نظامی و دفاعی موجود در کشور یک پشتوانه و حمایت قوی برای ملت ایران در مقابله با هرگونه تهدید است.

کد خبر 745166

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • غرش پهپادها در اسرائیل نتیجه درایت امامین انقلاب بود
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان